Tillæg til tråd "Meget mystisk"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Ja, selvfølgelig, he he  Tænkte mere om den ville være mere reel med morgenurin?

Det har somregl intet at sige når man er over 4 uger henne :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

Mumto3

Morgenurin er bedst. Du kan sagtens ringe nu og bestille tid hos lægen. Jeg synes du skal til lægen uanset Odin test er positiv eller negativ.

Anmeld

17. juli 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Det har somregl intet at sige når man er over 4 uger henne :-)

Super, jamen så må jeg jo se at komme ud af starthullerne!

Anmeld

17. juli 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Morgenurin er bedst. Du kan sagtens ringe nu og bestille tid hos lægen. Jeg synes du skal til lægen uanset Odin test er positiv eller negativ.

Nej, ikke i mit lægehus, tidsbestilling foregår kun ml. 8-9, ringer jeg nu for at få en tid får jeg afvide at jeg kan ringe i morgen tidlig

Tja, noget er der jo i hvert fald...

Anmeld

17. juli 2013

Kløver

Livmoderen bevæger sig først op af bækkenet fra uge 12 men maven kan sagtens føles hård bla pga man kan være udspilet og ha meget luft i maven

Anmeld

17. juli 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg skrev herinde igår med billeder af min mave, og et spørgsmål om graviditet uden at kunne teste det/måle det..
Jeg har idag siddet og regnet dage, fra sidste test jeg tog, til hvad der vil være realistisk, og jeg er nået frem til at er jeg gravid, så er jeg et sted mellem 4+0-10+0 uger henne nu!
Mit spørgsmål lyder så på, om jeg burde kunne mærke min livmoder på nuværende tidspunkt??
Jeg er voldsomt i tvivl, planen er at få købt en g-test idag, og tage den som det første i morgen tidlig!

Nu er godt nok overvægtig men jeg kunne tydeligt mærke en "bold" derinde omkring uge 14-15 stykker

Anmeld

17. juli 2013

Albertsen92

Teeeest!
Kom snart med en Update

Anmeld

17. juli 2013

Lotus86

Kan du så få tisset på den pind, vi er jo ved at gå til

Anmeld

17. juli 2013

MHB

Har du fået testet?? Det er så spændende...

Anmeld

17. juli 2013

Mumto3

Anonym skriver:

Nej, ikke i mit lægehus, tidsbestilling foregår kun ml. 8-9, ringer jeg nu for at få en tid får jeg afvide at jeg kan ringe i morgen tidlig

Tja, noget er der jo i hvert fald...

Nå! De fleste steder er der bare en time hvor man kan tale med lægen og resten af dagen kan man bestille tid. Men hos din læge er det åbenbart ikke sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.