Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
emmagirl skriver: Ja, vi har også haft navnet i tankerne siden MD-scanningen i uge 20, så tror helt bestemt også det bliver det Men man kan jo aldrig vide med sikkerhed, så vil ikke lige fortælle det til alle..
Ja, vi har også haft navnet i tankerne siden MD-scanningen i uge 20, så tror helt bestemt også det bliver det Men man kan jo aldrig vide med sikkerhed, så vil ikke lige fortælle det til alle..
Det forstår jeg godt Det er da også federe at det kommer som en overraskelse.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold da op en forskel.
Hold da op en vild udvikling på 2 dage - men stadig smukt
emmagirl skriver: Skal vi vædde om det? Kunne være meget sjovt!
Skal vi vædde om det? Kunne være meget sjovt!
Hvad vædder vi? Jeg siger du føder inden :p
M (: skriver: Hvad vædder vi? Jeg siger du føder inden :p
Jeg siger at jeg føder efter!! (Selvom jeg et eller andet sted håber at du har ret )
Vi kan vædde en is, smoothie eller lignende på en café??
emmagirl skriver: Jeg siger at jeg føder efter!! (Selvom jeg et eller andet sted håber at du har ret ) Vi kan vædde en is, smoothie eller lignende på en café??
Dagens kage med kakao? :p
M (: skriver: Dagens kage med kakao? :p
Det lyder lækkert, hvor får man det?
emmagirl skriver: Det lyder lækkert, hvor får man det?
M (: skriver: Hm, det tror jeg da man kan de fleste steder? Men man kan i hvert fald på Kræs (:
Hm, det tror jeg da man kan de fleste steder? Men man kan i hvert fald på Kræs (:
Okay, det er en aftale!!!
emmagirl skriver: Prøv lige at se forskellen på min mave - der er godt nok sket noget de sidste to dage Tror da vidst guldklumpen har fundet ud af at der er en udgang!
Prøv lige at se forskellen på min mave - der er godt nok sket noget de sidste to dage Tror da vidst guldklumpen har fundet ud af at der er en udgang!
Det er helt vild! Jeg kan ikke vent at møde ham
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128