Gigantisk forskel på min mave!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2013

Juliekp

emmagirl skriver:

Ja, der var du lidt heldig Selvom jeg nu helst vil undgå igangsættelse.. Men det var jo nødvendigt i dit tilfælde

JA må indrømme at 41-42 føles som laaaaaaaaaangt ud i fremtiden 

Ville også for alt i verden ha' undgået det, for puha en oplevelse 

Men ja, uge 41-42 er laaaangt ude i fremtiden! Du når forhåbenlig heller ikke dertil 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

mommy1991

Juliekp skriver:

Ville også for alt i verden ha' undgået det, for puha en oplevelse 

Men ja, uge 41-42 er laaaangt ude i fremtiden! Du når forhåbenlig heller ikke dertil 

Kan jeg godt forstå  

Ja, men hvis han har brug for at blive der så længe må han jo gøre det.. Mor venter (næææsten ) tålmodigt!

Anmeld

16. juli 2013

Juliekp

emmagirl skriver:

Kan jeg godt forstå  

Ja, men hvis han har brug for at blive der så længe må han jo gøre det.. Mor venter (næææsten ) tålmodigt!

Perfektion tager tid, som man siger 

Ja man kan jo ikke gøre så meget andet end at vente og vente....

Anmeld

16. juli 2013

mommy1991

Juliekp skriver:

Perfektion tager tid, som man siger 

Ja man kan jo ikke gøre så meget andet end at vente og vente....

Lige præcis!  Jeg vakler hele tiden mellem: "Jamen, det går nok, han kommer jo når han er klar" og "KOM NU FOR FAEN!!!!!!" 

Anmeld

16. juli 2013

Juliekp

emmagirl skriver:

Lige præcis!  Jeg vakler hele tiden mellem: "Jamen, det går nok, han kommer jo når han er klar" og "KOM NU FOR FAEN!!!!!!" 

Haha kan så meget følge dig  Man er pænt splittet i sådan en situation. 

Jeg går bare og venter på en fb fra dig! 

Anmeld

16. juli 2013

mommy1991

Juliekp skriver:

Haha kan så meget følge dig  Man er pænt splittet i sådan en situation. 

Jeg går bare og venter på en fb fra dig! 

Ja for pokker! Det er næsten vanvid 

Du kan tro jeg også glæder mig til at skrive den og vise billeder af min lille guldklump!!!!!!! 

Anmeld

16. juli 2013

Juliekp

emmagirl skriver:

Ja for pokker! Det er næsten vanvid 

Du kan tro jeg også glæder mig til at skrive den og vise billeder af min lille guldklump!!!!!!! 

Har i egentlig fundet navn til ham?  

Anmeld

16. juli 2013

mommy1991

Juliekp skriver:

Har i egentlig fundet navn til ham?  

Ja, men vi beslutter os først endeligt når han kommer ud - vi skal lige være sikker på at navnet passer til ham Så det får du også i fb'en

Anmeld

16. juli 2013

Juliekp

emmagirl skriver:

Ja, men vi beslutter os først endeligt når han kommer ud - vi skal lige være sikker på at navnet passer til ham Så det får du også i fb'en

Juuuubi  Er spændt på at læse hvad det bliver!

Vi gav Nicoline navnet lige da vi fandt ud af at hun var en pige (uge 14) og tænkte også bare da jeg nåede terminen "åh nej hvad nu hvis hun ikke ligner en Nicoline", men da vi så hende kunne hun bare ikke hedde andet Vi havde kaldt hende det så længe, så ville være mærkeligt pludselig at kalde hende noget andet..

Anmeld

16. juli 2013

mommy1991

Juliekp skriver:

Juuuubi  Er spændt på at læse hvad det bliver!

Vi gav Nicoline navnet lige da vi fandt ud af at hun var en pige (uge 14) og tænkte også bare da jeg nåede terminen "åh nej hvad nu hvis hun ikke ligner en Nicoline", men da vi så hende kunne hun bare ikke hedde andet Vi havde kaldt hende det så længe, så ville være mærkeligt pludselig at kalde hende noget andet..

Ja, vi har også haft navnet i tankerne siden MD-scanningen i uge 20, så tror helt bestemt også det bliver det Men man kan jo aldrig vide med sikkerhed, så vil ikke lige fortælle det til alle.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.