Gigantisk forskel på min mave!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.277 visninger
88 svar
64 synes godt om
16. juli 2013

mommy1991

Prøv lige at se forskellen på min mave - der er godt nok sket noget de sidste to dage  Tror da vidst guldklumpen har fundet ud af at der er en udgang! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

esioul

emmagirl skriver:

Prøv lige at se forskellen på min mave - der er godt nok sket noget de sidste to dage  Tror da vidst guldklumpen har fundet ud af at der er en udgang! 

Den er godt nok sunket

Anmeld

16. juli 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

hooold da op

så kan det være han snart kommer

Anmeld

16. juli 2013

AnonymMor

emmagirl skriver:

Wow det var da vildt  

For han snart kommer ud 

Anmeld

16. juli 2013

banana3

emmagirl skriver:

Gud hvor vildt!!! Der er vidst en der er mor inden ugen er omme? Hvor er det vildt!!!

Anmeld

16. juli 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

hooold da op

så kan det være han snart kommer

Det HÅBER jeg da Men prøver at sige til mig selv at der da saaagtens kan gå to-tre uger endnu, for at kunne holde ventetiden ud  

Anmeld

16. juli 2013

mommy1991

Rinepigen skriver:

Wow det var da vildt  

For han snart kommer ud 

Tak, det håber jeg virkelig også  

Anmeld

16. juli 2013

mommy1991

banana3 skriver:

Gud hvor vildt!!! Der er vidst en der er mor inden ugen er omme? Hvor er det vildt!!!

Hehe, tror desværre sagtens den kan synke et par uger før fødsel?? Men jeg HÅBER da du har ret 

Anmeld

16. juli 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Det HÅBER jeg da Men prøver at sige til mig selv at der da saaagtens kan gå to-tre uger endnu, for at kunne holde ventetiden ud  

haha ja det siger man til sig selv: rooolig nu, der kan gå flere uger endnu.
men alligevel bliver man lidt små skuffet hver morgen man vågner uden at have fået veer om natten (fordi det høre man altid)

Anmeld

16. juli 2013

AnthonsMor

emmagirl skriver:

JESUS!!!!

Det var da vildt!
Den syner også meget større nu, hvor den er sunket!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.