CroQuis skriver:
Jeg skal besøge min mor + hendes mand i næste uge, og der er det også første gang de får noget at vide om graviditeten (uge 14 ca.). De ryger begge, indendørs i deres hjem.
Jeg ser dem ikke så ofte, da jeg bor langt væk for dem, og jeg hader virkelig lugten af røg!!
Og det ved de også godt, da jeg vidst er lidt god til at give udtryk for at jeg ikke bryder mig om lugten, ved at vifte røgen væk, åbne døre og vinduer osv.. 
MEN nu er jeg jo gravid, og eftersom vi har fået hjælp til at blive gravide, vil jeg altså gerne passe ekstra godt på den lille hvalp
(ingen i vores familie ved at vi har fået hjælp)..
Nå, men indtil videre har jeg fået arrangeret at jeg overnatter hos min bror, i de dage jeg er derovre, men kunne da være hyggeligt nok at have et par dage hos mor+mand også - men er der nogle forslag til, hvordan jeg får den kringlet til dem mht rygning når jeg er hos dem - om de kan gå udenfor at ryge mens jeg er der, og lufte godt ud inden?? Det er jo trods alt sommer, så det er måske ikke det værste at håbe på lige nu?? 
Hvad gør i andre, hvis i har stået i lign. situation???
jeg ville bare ligge det ud som du siger det. at du gerne vil have et par dage hos dem også hvis de vil ryge udenfor. måske gør hun det af sig selv hvis hun få at vide du bærer hendes barnebarn ?