Anonym skriver:
Godaften skønne kvinder!
Jeg har brug for lidt hjælp fra andre der også har måtte hjælpe mandens skrukhed lidt på vej 
Jeg ved at dette muligvis er imod nogle af jeres principper, og jeg vil også lige understrege at jeg IKKE er ude på at trække noget ned over hovedet på min mand, blot vække hans interesse for bp 
Vi har været sammen i 2½år, boet sammen i 2år, og min mand har to børn fra et tidligere ægteskab på henholdsvis 10 og 6år - jeg har ingen.
Min mand og jeg har et super godt forhold, vi elsker hinanden og er yderst sjældent uenige eller uvenner. Jeg har et rigtig tæt forhold til begge hans børn, jeg får tit breve med ord som "jeg elsker dig", "du er den bedste" og "dig og far er perfekte sammen" - vi laver tit forskellige ting sammen, og vi har det altid sjovt sammen! Den store på 10år har mange gange ytret at hun gerne vil have en lillesøster, hvor lillebror hopper med på vognen og vil have en lillebror 
Min mand er 37- næsten 38 år, og de få gange vi har vendt det har han været meget tvivlende, han har udtalt at han pt ikke har lysten, men håber at det ændrer sig! 
Jeg ved at det er de færreste mænd der har samme tanker om graviditet og babyer som kvinder har, men jeg gør pt. mit yderste for på en positiv måde at give udtryk for min skrukhed, uden at virke påtrængende eller træls...
Min mand ELSKER babyer og smiler ALTID eller kommenterer når vi ser en gravid kvinde, så jeg er ikke et sekund i tvivl om at han ville blive lykkelig og glæde sig hvis vi fik vores fælles, hans nr. 3... 
Men hvordan hulen får jeg ham overtalt??? 

Hvilken aldersgruppe tilhører du?
Det bliver en udfordring at få ham med på babyprojektet, simpelthen fordi han har prøvet det hele og er kommet videre til et liv med større børn.......hvordan tror du situationen ser ud om ca. 4 år, når du står med et endnu større ønske om nummer 2 - eller om 7 år, når forholdet er ved at være godt brugt, og du slet ikke kan ignorere et brændende ønske om den sidste, 3'eren, der lige skal være rosinen i pølseenden - hvor langt tænker du, I når sammen?
Jeg er nødt til at advare dig, der er mange forhold, der er gået i stykker på grund af uenigheder om antal børn - og jeg ved ikke, om du har mange år at få børn i eller om dit ur tikker højt, men I skal nok blive enige om antallet, før I snakker om det første barn, det bliver en grim overraskelse, hvis han siger stop efter den første - eller helt siger nej tak.