hvad kan starte en fødsel :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2013

Nolle

emsaroto skriver:

Åh du, du er sgu så skør altså Men hey, jeg kan faktisk godt lide at vaske, gider bare ikke folde hahaha 

Okay, du vakser så skal jeg nok prøve folde det. men hvis du ikke går igang med at føde derefter, er det nok fordi du ikke foldet det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

Mami_Ravn

Any luck?? Har sendt ve-støv de sidste par dage

Anmeld

17. juli 2013

DianaRJS

Nolle skriver:

Okay, du vakser så skal jeg nok prøve folde det. men hvis du ikke går igang med at føde derefter, er det nok fordi du ikke foldet det  

altså når i er færdige og der stadig ikek er sket noget, kan i altså komem her og fortsætte?

Anmeld

17. juli 2013

LSM

emsaroto skriver:

Jeg er træt af at være gravid nu .. og da min termin lå i går, er det vel okay at prøve at sætte det lidt i gang?

Så kom med alle de dumme skrøner og tips i kender, til hvordan man ved egen hjælp kan sætte det i gang. Og hvis i ved det, virker det så?! 

Spis ananas, jeg spiste 1/2 ananas om eftermiddagen, mine veer begyndte så småt om natten og den efterfølgende nat kl 01.04 havde jeg født

Anmeld

17. juli 2013

Hyacinth

Jeg havde hørt at ananas ville hjælpe, så jeg spiste en hel frisk ananas over 2 dage. Så fik jeg veer den følgende nat! Jeg ville jo måske have fået dem alligevel, men tror da jeg vil prøve det samme denne gang, hvis jeg bliver utålmodig.

Den der med ananas virkede vist også for min veninde - dog fulgte der også dårlig mave med

Anmeld

17. juli 2013

Musling2

Jeg fik lavet en hindeløsning ved Jm om tirsdagen, og fødte onsdag nat  sender en masse ve støv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.