hvad kan starte en fødsel :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.489 visninger
25 svar
32 synes godt om
15. juli 2013

emsaroto

Jeg er træt af at være gravid nu .. og da min termin lå i går, er det vel okay at prøve at sætte det lidt i gang?

Så kom med alle de dumme skrøner og tips i kender, til hvordan man ved egen hjælp kan sætte det i gang. Og hvis i ved det, virker det så?! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

Mami_Ravn

Elsker selv alle skrønerne  

Det jeg hører -også fra læger- er noget så behageligt som sex..det gør at der udsendes et eller andet stof som er vefremkaldende..så det er nok det råd jeg ville følge hvis man er i stand til det

Anmeld

15. juli 2013

DianaRJS

emsaroto skriver:

Jeg er træt af at være gravid nu .. og da min termin lå i går, er det vel okay at prøve at sætte det lidt i gang?

Så kom med alle de dumme skrøner og tips i kender, til hvordan man ved egen hjælp kan sætte det i gang. Og hvis i ved det, virker det så?! 

ud og løb maraton!!!

er ikke sikker på det virker.. men at se en højgravid kvinde udføre det vil jeg gerne

ej jeg gjorde hovedrent både oppe og nede og fødte 3 dage efter MEN om det lige er grunden ved ingen jo

Anmeld

15. juli 2013

emsaroto

Mami_Ravn skriver:

Elsker selv alle skrønerne  

Det jeg hører -også fra læger- er noget så behageligt som sex..det gør at der udsendes et eller andet stof som er vefremkaldende..så det er nok det råd jeg ville følge hvis man er i stand til det

ja det ved jeg ..

men nu er jeg jo alene, og føler ikke lige at jeg kan tage den første jeg ser hehe så den er desværre en smule udelukket .. 

Anmeld

15. juli 2013

DianaRJS

emsaroto skriver:

ja det ved jeg ..

men nu er jeg jo alene, og føler ikke lige at jeg kan tage den første jeg ser hehe så den er desværre en smule udelukket .. 

ej come on... det kan du da sagtens

men om personen lige synes om det ved jeg ikke...

ellers ud på gaden og bare sig, DU DER!!! KOM HER NU!

Anmeld

15. juli 2013

Mami_Ravn

emsaroto skriver:

ja det ved jeg ..

Ja okay, det havde jeg ikke lige luret  

Hmm..motion/bevægelse, stærk mad, chokoladespisning (indeholder endorfiner som åbenbart også er vestimulerende) 

Det er vidst dem jeg kender

Anmeld

15. juli 2013

L&V

emsaroto skriver:

ja det ved jeg ..

Pyt os med det der ska en 7gange inden for ekstrem kort tid til for du får den mængde der ska til så en mand ville alligevel ik hjælpe

Anmeld

15. juli 2013

emsaroto

DianaRJS skriver:

ej come on... det kan du da sagtens

men om personen lige synes om det ved jeg ikke...

ellers ud på gaden og bare sig, DU DER!!! KOM HER NU!

Altså er godt nok mega lun på ham jeg spiller musik sammen med hahaha, men jeg tør slet ikke fortælle ham det, og det er trods han har sovet her ved siden af mig, hvis jeg har haft ondt her under graviditeten  

hahaha det er så "high school" love agtigt 

Anmeld

15. juli 2013

emsaroto

Mami_Ravn skriver:

Ja okay, det havde jeg ikke lige luret  

Hmm..motion/bevægelse, stærk mad, chokoladespisning (indeholder endorfiner som åbenbart også er vestimulerende) 

Det er vidst dem jeg kender

mh elsker chokolade, er det så bedre jo mørkere det er? 

Anmeld

15. juli 2013

DianaRJS

emsaroto skriver:

Altså er godt nok mega lun på ham jeg spiller musik sammen med hahaha, men jeg tør slet ikke fortælle ham det, og det er trods han har sovet her ved siden af mig, hvis jeg har haft ondt her under graviditeten  

hahaha det er så "high school" love agtigt 

hahahaha

altså han har der været der når det er...

så du skal da bare spørge om han ikke lige kan gøre dig en tjeneste haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.