hvad kan starte en fødsel :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2013

emsaroto

DianaRJS skriver:

hahahaha

altså han har der været der når det er...

så du skal da bare spørge om han ikke lige kan gøre dig en tjeneste haha

hahahah en rimelig stor tjeneste hahaa 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

DianaRJS

emsaroto skriver:

hahahah en rimelig stor tjeneste hahaa 

neeej da..

intet er en for stor tjeneste når det omhandler en højgravidkvinde der går over tid

Anmeld

15. juli 2013

Mami_Ravn

emsaroto skriver:

mh elsker chokolade, er det så bedre jo mørkere det er? 

Ja, jo større kakao indhold des bedre..så lav du nogle sprællemænd, spis lidt chili og slut af med noget chokolade

Anmeld

15. juli 2013

emsaroto

Mami_Ravn skriver:

Ja, jo større kakao indhold des bedre..så lav du nogle sprællemænd, spis lidt chili og slut af med noget chokolade

Lyder som en god idé  

Godt at jeg er mest glad for mørk chokolade! 

Anmeld

15. juli 2013

Københavnermor

Jeg havde hørt at ananas ville hjælpe, så jeg spiste en hel frisk ananas over 2 dage. Så fik jeg veer den følgende nat! Jeg ville jo måske have fået dem alligevel, men tror da jeg vil prøve det samme denne gang, hvis jeg bliver utålmodig.

Anmeld

15. juli 2013

Nolle

Jeg har hørt hvis du nu vasker alt din total bedste venindes tøj, og der efter folder det. Så går det igang. 

på må grene komme og prøve se om det virker  

Anmeld

15. juli 2013

emsaroto

Nolle skriver:

Jeg har hørt hvis du nu vasker alt din total bedste venindes tøj, og der efter folder det. Så går det igang. 

på må grene komme og prøve se om det virker  

Åh du, du er sgu så skør altså Men hey, jeg kan faktisk godt lide at vaske, gider bare ikke folde hahaha 

Anmeld

15. juli 2013

Annette A

Massage af brystvorterne. Her virkede det i hvert fald. 

Anmeld

15. juli 2013

Benjamins'mor

Gå på trapper, rengøring, spise ananas, spise amerikansk olie, drikke hindbær blade te, stærk mad, light sodavand, ve kage. Det er lige dem jeg har hørt.

Anmeld

16. juli 2013

Bare-mig

Flad hånd du kører rundt i cirkler over brystvorten - dette gør du længe. Det skulle gerne give dig plukveer. Jeg har selv startet begge mine fødsler på denne måde. Efter ca 30 min gik vandet. Min veninde prøvede og efter 5 min gik vandet. Dog fik hverken hende el jeg selv veer så fødslen skulle sættes i gang med ve drop. Så det bedste ville jo være at lade kroppen selv bestemme hvornår det skal være  

Men altså det virker! Det bruger man også under fødslen hvis veerne går i stå under pressefasen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.