Tauf skriver:
Jeg vil så gerne være rask og jeg KÆMPER OG KÆMPER. Og det samme gør min mand. Jeg har også fået det bedre men jeg er på vej ned igen. 
Hver gang der sker den mindste træls ting så sidder der en lille stemme i mit baghoved som siger " så tag da de piller og gør det forbi"
Jeg vil ikke lytte til dem men det er fanme svært når de er der hele tiden.
Elias er en hård kamp fortiden. Jeg er begyndt at råbe af ham hele tiden og ta hårdt fat i ham.
Så for jeg dårlig samvittighed og stemmen kommer igen og siger " du er en dårlig mor, han ville ha det bedre hvis du ikke var her"
Når min mand og jeg skændes det sker heldigvis ikke så tit. MEN når det så sker er det som om en anden over tager mig og jeg bliver ond og prøver kun at køre ham helt ned. Jeg kan ikke stoppe den T igen hun er så ond. Og jo mere såret han bliver jo onder bliver T. Men det er ikke mig. Jeg vil ikke gøre det mod ham jeg elsker ham Det gør jeg virkelig
Jeg er så bange for mig selv....
Det lyder godt nok til du ikke har det nemt .. 
Jeg har selv stået i din situation , dog ikke været syg i så mange år ..
Hos mig hjalp det , at skrive i en positiv dagbog ..
En lille bog som man skal skrive i hver aften ..
Man må ikke skrive ordet : MEN , og skal fokuserer på det positive .. Altså skriv positive ting ned som er sket i løbet af dagen .. Det er meget vigtigt man ikke husker ordet: MEN ! For det er et meget negativt ord ..
Du kunne jo prøve , og så vil jeg håbe det hjælper dig 
Ønsker dig du snart får det bedre . Det er ikke sjovt at ha det så skidt ..

Anmeld