Toværelses lejlighed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2013

lycly

Lykke:) skriver:

Okay, hvad med legetøjet, kommer det ind på værelset også, eller er det et mindre værelse? Vores soveværelse er nemlig ikke særlig stort

Nej det tror jeg ikke. Den ældste er 2 år og hun leger stadig altid inde i stuen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

Clisolka

Vi får 70 kvadratmeter, så håbe det kan lade sig gøre!
Hvad gør i til den tid, når du får endnu en?

Jamen vi rykker Bella ind i soveværelset, så hun får sit eget værelse og vi rykker vores seng i stuen - det er der plads til 

Vi har pt. ikke ligefrem pengene til at flytte i noget større - jeg har en kæreste på kontanthjælp og med den nye reform pr. 1/1, så skal jeg forsørge ham på min løn  

Anmeld

15. juli 2013

Lykke:)

LuLy skriver:

Nej det tror jeg ikke. Den ældste er 2 år og hun leger stadig altid inde i stuen

Når okay.
Tak for dit råd!

Anmeld

15. juli 2013

Babymor2010 skriver:

Jamen vi rykker Bella ind i soveværelset, så hun får sit eget værelse og vi rykker vores seng i stuen - det er der plads til 

Vi har pt. ikke ligefrem pengene til at flytte i noget større - jeg har en kæreste på kontanthjælp og med den nye reform pr. 1/1, så skal jeg forsørge ham på min løn  

Okay, det var egentlig også vores plan, når han engang bliver så stor - hvis ikke vi har fået noget andet selvfølgelig.

Anmeld

15. juli 2013

SKbaby

LuLy skriver:

Vores er også lige omkring de 55 kvm. Da vi kun havde et barn kunne vi godt have hendes og vores egen seng i soveværelset, men da vi så skulle have lillebror købte vi en stor lækker sovesofa til stuen hvor vi så sover, og så står ungernes senge i værelset sammen med vores klædeskabe og puslebord Det fungerer rigtig godt, troede ellers jeg ville blive træt af det med at slå seng op og ned, men det er bare blevet en vane - og så ved jeg at det kun er nogle år endnu vi skal bo her

Okay tror lige jeg må oprette en selvstændig tråd og høre om nogle har erfaring med seng i stuen. Vi har nemlig ikke plads til babyseng i vores soveværelse ligegyldig hvad vi gør nærmest.

Anmeld

15. juli 2013

lycly

SKbaby skriver:

Okay tror lige jeg må oprette en selvstændig tråd og høre om nogle har erfaring med seng i stuen. Vi har nemlig ikke plads til babyseng i vores soveværelse ligegyldig hvad vi gør nærmest.

Hvis vi havde plads i stuen, så havde jeg lavet et hjørne med en rigtig seng til os og så en almindelig sofa. For det er nu federe med en normal seng som bare lige skal have et sengetæppe over

Anmeld

15. juli 2013

Maja_4000

Nu bor vi der ikke mere .. Men de første fire måneder af Carolines liv boede vi i en to-værelses hun fik et hjørne af soveværelset
https://www.baby.dk/debat/71101pi1/boernerelateret/ vores-babyhjoerne-naesten-helt-faerdigt-.aspx

Anmeld

15. juli 2013

Maja_4000 skriver:

Nu bor vi der ikke mere .. Men de første fire måneder af Carolines liv boede vi i en to-værelses hun fik et hjørne af soveværelset
https://www.baby.dk/debat/71101pi1/boernerelateret/ vores-babyhjoerne-naesten-helt-faerdigt-.aspx

Det havde i godt nok lavet fint! Er vild med sommerfuglene

Anmeld

16. juli 2013

Maja_4000

VæTa

Det havde i godt nok lavet fint! Er vild med sommerfuglene

Tak, jeg var også lidt ked af at skulle flytte så hurtigt :p

Anmeld

16. juli 2013

Maja_4000 skriver:

Tak, jeg var også lidt ked af at skulle flytte så hurtigt :p

Hvordan havde i lavet dem? med en skabelon eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.