Toværelses lejlighed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.225 visninger
33 svar
5 synes godt om
15. juli 2013

Lykke:)

Min kæreste og jeg har lige fået en ny lækker toværelses lejlighed (fra 1/8), og vi har planer om, at lave et lille hjørne eller at skærme lidt af stuen af, til vores lille dreng.
Hvordan kan vi gøre det? Og jer der bor i toværelses med baby, vis endelig hvad i har gjort!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

Juliekp

Min kæreste og jeg har lige fået en ny lækker toværelses lejlighed (fra 1/8), og vi har planer om, at lave et lille hjørne eller at skærme lidt af stuen af, til vores lille dreng.
Hvordan kan vi gøre det? Og jer der bor i toværelses med baby, vis endelig hvad i har gjort!

Vi bor pt i en 2-værelses lejlighed, da bebs kom lidt uventet Hun har en krog i soveværelset og et lege hjørne i stuen. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juli 2013

Købmagerkonen

Det vil jeg også gerne se billeder af, da vi også bor i en 2-værelses

Anmeld

15. juli 2013

Juliekp skriver:

Vi bor pt i en 2-værelses lejlighed, da bebs kom lidt uventet Hun har en krog i soveværelset og et lege hjørne i stuen. 

Hvor ser det bare sødt ud!

Anmeld

15. juli 2013

lycly

Vores unger (ja vi bor i 2-værelses med to børn! ) har et hjørne. Lillebror med sit tæppe og sansegynge (som ikke bliver brugt ret meget da den hænger alt for højt :p) og storesøster med alt sit legetøj i den anden side Og min kæreste kom altså lige med på billedet :p

Anmeld

15. juli 2013

LilleLene

Lykke:) skriver:

jeg tænker en lille rumdeler, med kasser i, så har i også plads til den bettes legetøj

Anmeld

15. juli 2013

SKbaby

LuLy skriver:

Vores unger (ja vi bor i 2-værelses med to børn! ) har et hjørne. Lillebror med sit tæppe og sansegynge (som ikke bliver brugt ret meget da den hænger alt for højt :p) og storesøster med alt sit legetøj i den anden side Og min kæreste kom altså lige med på billedet :p

Hvor stor er jeres 2-værelses lejlighed? Vi bor i en 2 værelses på 55 kvm og skal have en lille pige til november. Vi har ikke plads til en seng til hende i soveværelset så den står i et lille hjørne af stuen, dog er der hjul på så der er mulighed for at køre den ind i døråbningen til vores soveværelse.
Hvordan har i indrettet jer med sovepladser til børnene og jer?

Anmeld

15. juli 2013

Monski

Lykke:) skriver:

Har desværre ingen billeder af det men fra jeg fødte og til Anthon var 1,10 år boede vi i en 2-værelses på 50 kvadrat meter.
I soveværelset havde vi: vores seng, anthons seng, skab med skydedøre så det ikke fyldte så meget, anthons seng, puslebord og vasketøjskurve.

I stuen havde han et hjørne med en masse legetøj og det fungerede helt fint nu fik vi en større lejlighed men det var rigtig heldigt og vi havde planer om at lave det hele om så Anthon fik sit eget værelse og så ville vi selv købe en sovesofa som vi ville sove på i stuen

Anmeld

15. juli 2013

LuLy skriver:

Hvor smart! Har i så begge deres senge i jeres soveværelse, og fungerer det?

Anmeld

15. juli 2013

LilleLene skriver:

jeg tænker en lille rumdeler, med kasser i, så har i også plads til den bettes legetøj

Ja, det behøver jo ikke fylde særlig meget.
Tænker du på sådan en lille en fra IKEA?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.