Toværelses lejlighed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2013

Lykke:)

Monski skriver:

Har desværre ingen billeder af det men fra jeg fødte og til Anthon var 1,10 år boede vi i en 2-værelses på 50 kvadrat meter.
I soveværelset havde vi: vores seng, anthons seng, skab med skydedøre så det ikke fyldte så meget, anthons seng, puslebord og vasketøjskurve.

I stuen havde han et hjørne med en masse legetøj og det fungerede helt fint nu fik vi en større lejlighed men det var rigtig heldigt og vi havde planer om at lave det hele om så Anthon fik sit eget værelse og så ville vi selv købe en sovesofa som vi ville sove på i stuen

Sådan tror jeg også, at vi vil gøre det.
Ellers tror jeg, at vi vil skille rummet i to, med et gardin eller en rumdeler så han får "sit eget" men ved bare ikke, om det bliver for rodet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

Clisolka

Vi bor også i en 2-værelses - det kan sagtens lade sig gøre. Godt nok har vi 83 kvm 

Pt. sover Isabella i sin tremmeseng i vores soveværelse, men hun overtager snart soveværelset, så hun får sit eget værelse  Vi har hendes legetøj i et hjørne af stuen. 

Hun bliver storesøster til september, så vi skal til at omrokere lidt  

Anmeld

15. juli 2013

lycly

SKbaby skriver:

Hvor stor er jeres 2-værelses lejlighed? Vi bor i en 2 værelses på 55 kvm og skal have en lille pige til november. Vi har ikke plads til en seng til hende i soveværelset så den står i et lille hjørne af stuen, dog er der hjul på så der er mulighed for at køre den ind i døråbningen til vores soveværelse.
Hvordan har i indrettet jer med sovepladser til børnene og jer?

Vores er også lige omkring de 55 kvm. Da vi kun havde et barn kunne vi godt have hendes og vores egen seng i soveværelset, men da vi så skulle have lillebror købte vi en stor lækker sovesofa til stuen hvor vi så sover, og så står ungernes senge i værelset sammen med vores klædeskabe og puslebord Det fungerer rigtig godt, troede ellers jeg ville blive træt af det med at slå seng op og ned, men det er bare blevet en vane - og så ved jeg at det kun er nogle år endnu vi skal bo her

Anmeld

15. juli 2013

Monski

Lykke:) skriver:

Sådan tror jeg også, at vi vil gøre det.
Ellers tror jeg, at vi vil skille rummet i to, med et gardin eller en rumdeler så han får "sit eget" men ved bare ikke, om det bliver for rodet!

Jeg synes ikke at det er noget problem når de er små men da Anthon ramte 1,5 år synes jeg godt vi kunne mærke at vi allesammen havde behov for at han fik sit eget værelse

Anmeld

15. juli 2013

lycly

Hvor smart! Har i så begge deres senge i jeres soveværelse, og fungerer det?

Ja deres senge står i soveværelset og vi har så købt en stor sovesofa til stuen som vi så sover i og det fungerer overraskende godt. Men nu sover lillebror heller ikke i sin seng endnu så storesøster har stadig værelset for sig selv om natten

Anmeld

15. juli 2013

LilleLene

Ja, det behøver jo ikke fylde særlig meget.
Tænker du på sådan en lille en fra IKEA?

bare sådan en med 4 rum eller sådan

Anmeld

15. juli 2013

Babymor2010 skriver:

Vi bor også i en 2-værelses - det kan sagtens lade sig gøre. Godt nok har vi 83 kvm 

Pt. sover Isabella i sin tremmeseng i vores soveværelse, men hun overtager snart soveværelset, så hun får sit eget værelse  Vi har hendes legetøj i et hjørne af stuen. 

Hun bliver storesøster til september, så vi skal til at omrokere lidt  

Vi får 70 kvadratmeter, så håbe det kan lade sig gøre!
Hvad gør i til den tid, når du får endnu en?

Anmeld

15. juli 2013

Monski skriver:

Jeg synes ikke at det er noget problem når de er små men da Anthon ramte 1,5 år synes jeg godt vi kunne mærke at vi allesammen havde behov for at han fik sit eget værelse

Okay, vi har også tænkt på, at vi kan rykke vores seng ind i stuen, når han bliver stor nok til eget værelse.
Men det lyder til, at det sagtens kan fungere!

Anmeld

15. juli 2013

LuLy skriver:

Ja deres senge står i soveværelset og vi har så købt en stor sovesofa til stuen som vi så sover i og det fungerer overraskende godt. Men nu sover lillebror heller ikke i sin seng endnu så storesøster har stadig værelset for sig selv om natten

Okay, hvad med legetøjet, kommer det ind på værelset også, eller er det et mindre værelse? Vores soveværelse er nemlig ikke særlig stort

Anmeld

15. juli 2013

LilleLene skriver:

bare sådan en med 4 rum eller sådan

Okay, tusind tak for rådet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.