Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
emmagirl skriver: Så nåede jeg også til 38+0 og har 14 dage til termin! Jeg havde lidt tegnblødning i går og lidt murren i maven, så jeg tror min krop er ved at forberede sig. Men prøver at indstille mig mentalt på at gå over tid, selvom jeg efterhånden ikke synes det er særlig spændende at være gravid mere Nu vil jeg bare gerne se min lille guldklump! Min utålmodighed blev dog heller ikke mindre efter et besøg hos M (: og Hjalte i går. Hjalte smeltede mit hjerte fuldstændig med en masse smil og snak! Jeg er solgt! Heldigvis gav min guldklump også M (: lidt møf og puf
Så nåede jeg også til 38+0 og har 14 dage til termin!
Jeg havde lidt tegnblødning i går og lidt murren i maven, så jeg tror min krop er ved at forberede sig. Men prøver at indstille mig mentalt på at gå over tid, selvom jeg efterhånden ikke synes det er særlig spændende at være gravid mere Nu vil jeg bare gerne se min lille guldklump!
Min utålmodighed blev dog heller ikke mindre efter et besøg hos M (: og Hjalte i går. Hjalte smeltede mit hjerte fuldstændig med en masse smil og snak! Jeg er solgt! Heldigvis gav min guldklump også M (: lidt møf og puf
Din mave er bare sååå smuk - og endnu smukkere irl!
Og du kan tro jeg er blevet skruk af al den puffen og møffen fra din lille fyr; bliver jo totalt utålmodig på dine vegne.. Glæder mig såå meget til at se ham (og forhåbentlig om ikke alt for længe - selvom jeg nu synes det kunne være ret romantisk om han kom 11. august (42+0)!)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tror måske din mave er faldet lidt ned. Så måske snart
Måske jeg kan låne ham, når han kommer ud?
altså det gør jo ikke noget hvis du føder nu vel? så få dog guldklumpen ud
og super smuk mave
MorDk skriver: Uhhh tænkt det allerede er liiiige ved at være.... Bliver bare såååå spændende!! FLOT MAVE!!
Uhhh tænkt det allerede er liiiige ved at være.... Bliver bare såååå spændende!! FLOT MAVE!!
Ja, tiden er simpelthen gået så hurtigt Kan ikke helt forstå at jeg bliver mor lige om snart Tusind tak
M (: skriver: Din mave er bare sååå smuk - og endnu smukkere irl! Og du kan tro jeg er blevet skruk af al den puffen og møffen fra din lille fyr; bliver jo totalt utålmodig på dine vegne.. Glæder mig såå meget til at se ham (og forhåbentlig om ikke alt for længe - selvom jeg nu synes det kunne være ret romantisk om han kom 11. august (42+0)!)
Tak søde Jeg ved nu ikke hvor romantisk jeg ville synes det var, hvis han venter så længe!!! Så er der jo stadig en måned endnu
DesiraeR skriver: Jeg tror måske din mave er faldet lidt ned. Så måske snart Måske jeg kan låne ham, når han kommer ud?
Ja, maven er vidst faldet lidt
Du må selvfølgelig gerne låne ham, du siger bare til
DianaRJS skriver: altså det gør jo ikke noget hvis du føder nu vel? så få dog guldklumpen ud og super smuk mave
Nej, det gør SLET ikke noget hvis jeg føder nu - prøver også at fortælle ham at der ikke er nogen grund til at vente Meen, han er nok sin egen herre allerede
Og mange tak
emmagirl skriver: Tak søde Jeg ved nu ikke hvor romantisk jeg ville synes det var, hvis han venter så længe!!! Så er der jo stadig en måned endnu
Bortset fra den lange ventetid, så ville det da være alletiders årsdagsgave (og så vil D da aldrig glemme datoen )..
M (: skriver: Bortset fra den lange ventetid, så ville det da være alletiders årsdagsgave (og så vil D da aldrig glemme datoen )..
Hehe, årsdagen er HELDIGVIS allerede den 6. august, så den kan jeg godt liiiige gå med til (Tror bare vi gjorde det officielt på FB den 11. august)..
emmagirl skriver: Hehe, årsdagen er HELDIGVIS allerede den 6. august, så den kan jeg godt liiiige gå med til (Tror bare vi gjorde det officielt på FB den 11. august)..
Jamen i så fald skal du jo vente 5 dage kortere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128