Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
christina92 skriver: Smukke smukke kvinde! Nu kan det jo aldrig vare før han kommer til verden! DET ER SÅ VILDT HAN ER HER LIGE OM LIDT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Glæder mig så meget til at se han og høre om hvordan fødslen går og alt det der.. Jeg hepper på dig og puster EN MASSE ve-støv i din retning VE-STØV
Smukke smukke kvinde!
Nu kan det jo aldrig vare før han kommer til verden! DET ER SÅ VILDT HAN ER HER LIGE OM LIDT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Glæder mig så meget til at se han og høre om hvordan fødslen går og alt det der..
Jeg hepper på dig og puster EN MASSE ve-støv i din retning
VE-STØV
Årh 1000 tak selv smukke kvinde!!!
Ja, det er alt for vildt! Det kan jo være når som helst Jeg glæder mig også selv til fødslen og til at se vores lille guldklump
Og tak for ve-støv! Så går der forhåbentlig ikke 3 uger endnu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
emmagirl skriver: Så nåede jeg også til 38+0 og har 14 dage til termin! Jeg havde lidt tegnblødning i går og lidt murren i maven, så jeg tror min krop er ved at forberede sig. Men prøver at indstille mig mentalt på at gå over tid, selvom jeg efterhånden ikke synes det er særlig spændende at være gravid mere Nu vil jeg bare gerne se min lille guldklump! Min utålmodighed blev dog heller ikke mindre efter et besøg hos M (: og Hjalte i går. Hjalte smeltede mit hjerte fuldstændig med en masse smil og snak! Jeg er solgt! Heldigvis gav min guldklump også M (: lidt møf og puf
Så nåede jeg også til 38+0 og har 14 dage til termin!
Jeg havde lidt tegnblødning i går og lidt murren i maven, så jeg tror min krop er ved at forberede sig. Men prøver at indstille mig mentalt på at gå over tid, selvom jeg efterhånden ikke synes det er særlig spændende at være gravid mere Nu vil jeg bare gerne se min lille guldklump!
Min utålmodighed blev dog heller ikke mindre efter et besøg hos M (: og Hjalte i går. Hjalte smeltede mit hjerte fuldstændig med en masse smil og snak! Jeg er solgt! Heldigvis gav min guldklump også M (: lidt møf og puf
Den mavse er bare blevet så stor, fin og smuk Og snart er den væk... Ihhh hvor er det altså spændende nu
Juliekp skriver: Den mavse er bare blevet så stor, fin og smuk Og snart er den væk... Ihhh hvor er det altså spændende nu
Tak søde Ja, det er SÅ spændende!!
emmagirl skriver: Årh 1000 tak selv smukke kvinde!!! Ja, det er alt for vildt! Det kan jo være når som helst Jeg glæder mig også selv til fødslen og til at se vores lille guldklump Og tak for ve-støv! Så går der forhåbentlig ikke 3 uger endnu
Jeg Puster al det jeg kan og for der ikke går 3 uger endnu!
Skal I have taget billeder af ham hos hende der har taget dine gravid billeder ??
christina92 skriver: Jeg Puster al det jeg kan og for der ikke går 3 uger endnu! Skal I have taget billeder af ham hos hende der har taget dine gravid billeder ??
Tak
Jeg tror muligvis vi skal have taget nogle billeder af ham når han bliver et par måneder, som vi så kan bruge til julegaver - men tror vi er lidt for nærige () til at ville betale for en hulens masse fotograferinger.. Du skulle lige bo lidt tættere på!!!!
Jamen det er jo "ingen sag" når du er så smuk gravid - hold da op!
Kan godt forstå du er ved at være utålmodig
Moma skriver: Jamen det er jo "ingen sag" når du er så smuk gravid - hold da op! Kan godt forstå du er ved at være utålmodig
Hihi, 1000 tak Ja, nu synes jeg egentlig godt han må finde udvejen
emmagirl skriver: Tak Jeg tror muligvis vi skal have taget nogle billeder af ham når han bliver et par måneder, som vi så kan bruge til julegaver - men tror vi er lidt for nærige () til at ville betale for en hulens masse fotograferinger.. Du skulle lige bo lidt tættere på!!!!
Ja det er træls, for der er jo et stykke fra Randers! Men vi kan sagtens finder en tid, hvis I alligevel beslutter jer for det
synes også hurtigt det kan blive dyrt, specielt med nyfødt fotograferinger, jeg ved jo det tager tid og er hårdt på en anden måde, men jeg har nu stadig valgt en noget lavere pris, for synes alle skal have muligheden for at få foreviget deres små guldklumper
christina92 skriver: Ja det er træls, for der er jo et stykke fra Randers! Men vi kan sagtens finder en tid, hvis I alligevel beslutter jer for det synes også hurtigt det kan blive dyrt, specielt med nyfødt fotograferinger, jeg ved jo det tager tid og er hårdt på en anden måde, men jeg har nu stadig valgt en noget lavere pris, for synes alle skal have muligheden for at få foreviget deres små guldklumper
Tak, det skal jeg huske
Uhhh tænkt det allerede er liiiige ved at være.... Bliver bare såååå spændende!! FLOT MAVE!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128