Guldklumpens hule 38+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.264 visninger
29 svar
20 synes godt om
14. juli 2013

mommy1991

Så nåede jeg også til 38+0 og har 14 dage til termin! 

Jeg havde lidt tegnblødning i går og lidt murren i maven, så jeg tror min krop er ved at forberede sig. Men prøver at indstille mig mentalt på at gå over tid, selvom jeg efterhånden ikke synes det er særlig spændende at være gravid mere  Nu vil jeg bare gerne se min lille guldklump! 

Min utålmodighed blev dog heller ikke mindre efter et besøg hos M (: og Hjalte i går. Hjalte smeltede mit hjerte fuldstændig med en masse smil og snak! Jeg er solgt!  Heldigvis gav min guldklump også  M (: lidt møf og puf

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Jeg havde lidt tegnblødning i går og lidt murren i maven, så jeg tror min krop er ved at forberede sig. Men prøver at indstille mig mentalt på at gå over tid, selvom jeg efterhånden ikke synes det er særlig spændende at være gravid mere  Nu vil jeg bare gerne se min lille guldklump! 

Min utålmodighed blev dog heller ikke mindre efter et besøg hos M (: og Hjalte i går. Hjalte smeltede mit hjerte fuldstændig med en masse smil og snak! Jeg er solgt!  Heldigvis gav min guldklump også  M (: lidt møf og puf

Jubii hvor er det hele altså bare spændende lige nu
Nu der dælme ikke længe til mere
og du ser jo bare fantastisk ud

Anmeld

14. juli 2013

LHS

Du ser så godt ud, Emma Held og lykke med det hele

OBS: Jeg tegnblødte (eneste gang i graviditeten) 3 dage før ejg fødte

Anmeld

14. juli 2013

banana3

emmagirl skriver:

En SMUK SMUK mave, det er godt nok vildt det faktisk er NU, at han kan komme når som helst

Anmeld

14. juli 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Jubii hvor er det hele altså bare spændende lige nu
Nu der dælme ikke længe til mere
og du ser jo bare fantastisk ud

1000 tak søde!  Jaa, det må man sige  Nu kan man snart se en ende på graviditeten..Det er godt nok skønt Og spændende!!!

Anmeld

14. juli 2013

mommy1991

LHS skriver:

Du ser så godt ud, Emma Held og lykke med det hele

OBS: Jeg tegnblødte (eneste gang i graviditeten) 3 dage før ejg fødte

1000 tak  

Det er også første gang jeg bløder i hele graviditeten, så jeg håber da at det snart kunne være på vej. Nu sætter du helt mine forventninger op!

Anmeld

14. juli 2013

mommy1991

banana3 skriver:

En SMUK SMUK mave, det er godt nok vildt det faktisk er NU, at han kan komme når som helst

Taak  Ja, det er så vildt at tænke på at jeg bliver mor lige om snart!

Anmeld

14. juli 2013

MIWULA

Smuk babyhule.  For der snart sker noget så i snart kan møde jeres lille vidunder. 

Anmeld

14. juli 2013

mommy1991

MIWULA skriver:

Smuk babyhule.  For der snart sker noget så i snart kan møde jeres lille vidunder. 

Tusind tak Og også tak for de krydsede fingre 

Anmeld

14. juli 2013

christina92

emmagirl skriver:

Smukke smukke kvinde!

Nu kan det jo aldrig vare før han kommer til verden! DET ER SÅ VILDT HAN ER HER LIGE OM LIDT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Glæder mig så meget til at se han og høre om hvordan fødslen går og alt det der..

Jeg hepper på dig og puster EN MASSE ve-støv i din retning

VE-STØV

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.