Hvad har i købt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

Millea

CroQuis skriver:

Ihhhhhh de lagersalg vil jeg da også gerne høre mere om 

Vi har kun købt noget tøj indtil videre, men venter til efteråret med at købe de større ting, når vi er lidt tættere på termin 

Jeg lover at informerer om de lagersalg jeg hører om 

Vi venter også med de store ting til tidligst november, hvor jeg går på barsel tænker jeg 

Men jeg glæder mig til at købe barnevogn, seng osv.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

lille fnug

Så er jeg også så småt i gang med indkøbene, selvom jeg ville vente til efter MD på mandag

Har købt en rømer baby-safe sleeper, en helt genial auto"stol" i mine øjne

Så har vi af vores venner fået autostol 0-13 kg, tremmeseng, emmaljunga klapvogn, trip-trap højstol, gå-vogn, aktivitietstæpper og en masse baby legesager.
Skønne venner vi har

Anmeld

14. august 2013

Millea

lille fnug skriver:

Så er jeg også så småt i gang med indkøbene, selvom jeg ville vente til efter MD på mandag

Har købt en rømer baby-safe sleeper, en helt genial auto"stol" i mine øjne

Så har vi af vores venner fået autostol 0-13 kg, tremmeseng, emmaljunga klapvogn, trip-trap højstol, gå-vogn, aktivitietstæpper og en masse baby legesager.
Skønne venner vi har

Ja, hold da op nogle skønne venner i har jer  Hvor er i heldige..

Jeg har i går købt en bæresele fra Ergobaby på DBA, det var et godt tilbud - og så er det vel okay 

Jeg skal også til MD mandag.. Hvilke hospital tilhører du?

Anmeld

14. august 2013

lille fnug

Millea skriver:

Ja, hold da op nogle skønne venner i har jer  Hvor er i heldige..

Jeg har i går købt en bæresele fra Ergobaby på DBA, det var et godt tilbud - og så er det vel okay 

Jeg skal også til MD mandag.. Hvilke hospital tilhører du?

Ja det er nogen helt fantastiske venner vi har.
Fik forøvrigt også en helt ny leander vugge fra en nabo

Jeg tilhører Horsens sygehus. Er så nervøs for scanningen, har efterhånden fået SÅ mange kommentarer om at det kan da ikke passe jeg er gravid og slet ikke at jeg knap er halvvejs. Så er bange for om graviditeten gået i stå

Hvis det hele ser fint ud, er jeg så småt begyndt at se på barnevogn Hvornår plejer man at købe den?

Anmeld

14. august 2013

Millea

lille fnug skriver:

Ja det er nogen helt fantastiske venner vi har.
Fik forøvrigt også en helt ny leander vugge fra en nabo

Jeg tilhører Horsens sygehus. Er så nervøs for scanningen, har efterhånden fået SÅ mange kommentarer om at det kan da ikke passe jeg er gravid og slet ikke at jeg knap er halvvejs. Så er bange for om graviditeten gået i stå

Hvis det hele ser fint ud, er jeg så småt begyndt at se på barnevogn Hvornår plejer man at købe den?

Bare rolig, er sikker på at alt er okay.. Man kan næsten heller ikke se det på mig.. For også tit kommentar om at jeg da umuligt kan være halvvejs.. MEN jeg var til en scanning (en veninde betalte) for 1 uge siden og ALT var som det skulle være.. Men nogle popper bare så fint ud tidligt.. Det gør vi bare ikke.. Men derfor har baby det stadig fik.. 

FEDT med Leander vuggen, det er da mega luksus!! 

Vi (læs: jeg) er også så småt begyndt at kigge på barnevogn - er faldet for en Odder classic i mørkeblå.. Hvad med dig, en særlig en du har kigget på?

Anmeld

19. august 2013

lille fnug

Millea skriver:

Bare rolig, er sikker på at alt er okay.. Man kan næsten heller ikke se det på mig.. For også tit kommentar om at jeg da umuligt kan være halvvejs.. MEN jeg var til en scanning (en veninde betalte) for 1 uge siden og ALT var som det skulle være.. Men nogle popper bare så fint ud tidligt.. Det gør vi bare ikke.. Men derfor har baby det stadig fik.. 

FEDT med Leander vuggen, det er da mega luksus!! 

Vi (læs: jeg) er også så småt begyndt at kigge på barnevogn - er faldet for en Odder classic i mørkeblå.. Hvad med dig, en særlig en du har kigget på?

Skøn veninde du har . Lækker vogn du har kig på. Jeg er meget i tvivl, har kun kigget på nettet og det er svært at få sig et ordentlig overblik. Men i næste måned skal jeg på jagt i div. barnevogns butikker her i jylland. Glææææder mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.