Hvad har i købt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.344 visninger
15 svar
3 synes godt om
14. juli 2013

Millea

Jeg går og venter og venter med at begynde at baby shoppe.. Har self købt lidt.. Men kun ting der har været sat ned her til udsalget.. 

Jeg har Købt:

En uld body fra Wheat i grå, en fra Joha, body fra Hollys i brun, Ralph Lauren mørke blå polo body, en jakke til når bæbsi er 6 mdr (ja ja der er længe til, men den var så sød) 2 x body fra Mar Mar, 2 x sengetøj og 3 bodyer.. nååår ja og en puslepude + sødeste håndsyet betræk fra Petite Legarth.. 

Har sparet rigtig mange penge fordi det har været sat ned...

MEN altså er jeg gået for meget amok?? Hvad med jer andre, har i kunne vente?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

sabrina89

Vi har ikke købt noget endnu. Men vi har også mange ting fra storesøster. Men når lagersalgene kommer til efteråret bliver der shoppet for alle pengene  og så ved vi forhåbentlig også hvilket køn der gemmer sig derinde 

Anmeld

14. juli 2013

pomfritten2014

Vi har heller ikke købt noget endnu - har også mange ting fra min søn og så venter vi til efter kønsscanning  

Anmeld

14. juli 2013

Millea

sabrina89 skriver:

Vi har ikke købt noget endnu. Men vi har også mange ting fra storesøster. Men når lagersalgene kommer til efteråret bliver der shoppet for alle pengene  og så ved vi forhåbentlig også hvilket køn der gemmer sig derinde 

Ja.. i  lagersalg... Skal helt sikkert også gøre mig nogle kup - håber jeg.. 

Ja når kønnet er afsløreret er der klar flere muligheder.. Og så er det også lidt hyggeligere at få lidt farver ind.. om det så er lyserød el lyseblå.. 

Anmeld

14. juli 2013

Millea

pomfritten2014 skriver:

Vi har heller ikke købt noget endnu - har også mange ting fra min søn og så venter vi til efter kønsscanning  

Ja, det er noget sjovere når man kender kønnet.. Har i bestilt tid til kønsscaninng eller venter i til MD? 

Anmeld

27. juli 2013

Dianabk

sabrina89 skriver:

Hvor og hvornår er der lagersalg?

Tror jeg vil komme til at gå shop amok til det

Anmeld

28. juli 2013

Monski

Millea skriver:

Jeg går og venter og venter med at begynde at baby shoppe.. Har self købt lidt.. Men kun ting der har været sat ned her til udsalget.. 

Jeg har Købt:

En uld body fra Wheat i grå, en fra Joha, body fra Hollys i brun, Ralph Lauren mørke blå polo body, en jakke til når bæbsi er 6 mdr (ja ja der er længe til, men den var så sød) 2 x body fra Mar Mar, 2 x sengetøj og 3 bodyer.. nååår ja og en puslepude + sødeste håndsyet betræk fra Petite Legarth.. 

Har sparet rigtig mange penge fordi det har været sat ned...

MEN altså er jeg gået for meget amok?? Hvad med jer andre, har i kunne vente?? 

Vi har kub købt én ting - en kombvogn er såååå glad for den.
Lige nu bruger vi klapvognen til Anthon og når baby kommer så laver vi den til barnevogn. Anthon gamle klapvogn sang på sidste vers så det er virkelig dejlig at have en der kan kører ordenligt og hvor bræmserne virker

Ellers har vi mange ting fra Anthon var lille og tøjet venter jeg med til vi ved hvilken køb vores bebs har

Anmeld

28. juli 2013

Millea

Monski skriver:

Vi har kub købt én ting - en kombvogn er såååå glad for den.
Lige nu bruger vi klapvognen til Anthon og når baby kommer så laver vi den til barnevogn. Anthon gamle klapvogn sang på sidste vers så det er virkelig dejlig at have en der kan kører ordenligt og hvor bræmserne virker

Ellers har vi mange ting fra Anthon var lille og tøjet venter jeg med til vi ved hvilken køb vores bebs har

Det var sgu da smart.. 

Og når jeg engang får nr 2 skal der bare genbruges alt det der kan genbruges.. 

Anmeld

28. juli 2013

Millea

Dianabk skriver:

Hvor og hvornår er der lagersalg?

Tror jeg vil komme til at gå shop amok til det

Min veninde har helt styr på det.. Men det er engang til efteråret at alle lagersalgene kommer.. Skal nok skrive når jeg ved mere.. 

Sidste år var jeg med hende til Wheat lagersaglg i gentofte.. Og HOLD DA OP hvor købte hun meget... og så for ingen penge!! 

Anmeld

28. juli 2013

CroQuis

Millea skriver:

Min veninde har helt styr på det.. Men det er engang til efteråret at alle lagersalgene kommer.. Skal nok skrive når jeg ved mere.. 

Sidste år var jeg med hende til Wheat lagersaglg i gentofte.. Og HOLD DA OP hvor købte hun meget... og så for ingen penge!! 

Ihhhhhh de lagersalg vil jeg da også gerne høre mere om 

Vi har kun købt noget tøj indtil videre, men venter til efteråret med at købe de større ting, når vi er lidt tættere på termin 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.