Hvordan føles plukkeveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2013

Karla

Maja88 skriver:

Tror ikke det er fordi du lavede noget i går.. snakkede vi i dag så ja men i går nej..

Nå okay. Ja i dag har jeg ikke lavet ret meget
Så må jeg hellere lige blive tjekket på mandag. Det er vel ikke så "akut" at jeg skal tjekkes ved lægevagten inden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

Maja88

Karla skriver:

Nå okay. Ja i dag har jeg ikke lavet ret meget
Så må jeg hellere lige blive tjekket på mandag. Det er vel ikke så "akut" at jeg skal tjekkes ved lægevagten inden?

Altså hvis de fortsætter i det tempo så jo...

Altså var inde til scanning og kurve sidste uge og fik at vide så længe de ikke varregelmæssige og gjorde ondt måtte man gerne have en del..

Anmeld

13. juli 2013

Karla

Maja88 skriver:

Altså var inde til scanning og kurve sidste uge og fik at vide så længe de ikke varregelmæssige og gjorde ondt måtte man gerne have en del..

Okay. Altså de er stilnet meget af i forhold til tidligere i dag. Der havde jeg rigtig mange på forholdvis kort tid. Og nu er det 5 på 2 timer.
Så hvis ikke de tager til igen, venter jeg til mandag tak for dit svar

Anmeld

13. juli 2013

Karla

Maja88 skriver:

Okay. Altså de er stilnet meget af i forhold til tidligere i dag. Der havde jeg rigtig mange på forholdvis kort tid. Og nu er det 5 på 2 timer.
Så hvis ikke de tager til igen, venter jeg til mandag tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.