Hvordan føles plukkeveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2013

Karla

ønskebarn74 skriver:

Precist som du beskriver.. Mine gør bare lidt ondt fordi der er to.. 

Okay, tak
Jeg tror jeg har haft 50-60 i dag, og nogle gange har der været mange efter hinanden. Så synes jeg de gør lidt ondt. Men ellers er de bare vildt ubehagelige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

ønskebørn74

Karla skriver:

Okay, tak
Jeg tror jeg har haft 50-60 i dag, og nogle gange har der været mange efter hinanden. Så synes jeg de gør lidt ondt. Men ellers er de bare vildt ubehagelige.

Det lyder som for mange Sødeste.. Du må max have 5-6stk i timen og de må ikke komme i et mønster hvor der kommer flere og flere..

hvis det sker skal du ringe til fødegangen/vagtlægen..

Anmeld

13. juli 2013

Karla

ønskebarn74 skriver:

Det lyder som for mange Sødeste.. Du må max have 5-6stk i timen og de må ikke komme i et mønster hvor der kommer flere og flere..

hvis det sker skal du ringe til fødegangen/vagtlægen..

Hmm øv har haft en del flere end det. Må nok hellere smide mig på sofaen resten af aftenen og så håbe på der ikke kommer mange flere. Må lige være opmærksom på, om de tiltager

Anmeld

13. juli 2013

ønskebørn74

Karla skriver:

Hmm øv har haft en del flere end det. Må nok hellere smide mig på sofaen resten af aftenen og så håbe på der ikke kommer mange flere. Må lige være opmærksom på, om de tiltager

Ja.. Og så ikke lave så meget en anden gang.. 

Pas på dig selv sødeste.. Krammer.. 

Anmeld

13. juli 2013

Karla

ønskebarn74 skriver:

Ja.. Og så ikke lave så meget en anden gang.. 

Pas på dig selv sødeste.. Krammer.. 

Nej, jeg må nok hellere tage den lidt med ro fremover tak

Anmeld

13. juli 2013

Maja88

Karla skriver:

Hej piger.

Jeg har i dag oplevet rigtig mange gange, at min livmoder bliver helt hård. Det starter med sådan en rullende fornemmelse i livmoderen, og så er den stenhård i kort eller længere tid. Det gør ikke ondt, men det føles meget underligt. Er det plukkeveer?

Ja lyder det til

Anmeld

13. juli 2013

Maja88

Karla skriver:

Hej piger.

Jeg har i dag oplevet rigtig mange gange, at min livmoder bliver helt hård. Det starter med sådan en rullende fornemmelse i livmoderen, og så er den stenhård i kort eller længere tid. Det gør ikke ondt, men det føles meget underligt. Er det plukkeveer?

Er du blevet tjekket for blærebetændelse??

Anmeld

13. juli 2013

Kløver

Jeg synes det føles meget som sidestille bare i hele underlivet og som om det spænder rigtig meget

Anmeld

13. juli 2013

Karla

Maja88 skriver:

Er du blevet tjekket for blærebetændelse??

Det er nogle uger siden jeg blev tjekket sidst. Der var intet. Det er blevet bedre her til aften, hvor jeg bare har lagt helt stille. Har kun haft 5 de sidste par timer. Så mon ikke det bare var fordi jeg overanstrengte mig en smule igår. Hvis det fortsætter, må jeg hellere lige forbi lægen mandag og blive tjekket for blærebetændelse

Anmeld

13. juli 2013

Maja88

Karla skriver:

Det er nogle uger siden jeg blev tjekket sidst. Der var intet. Det er blevet bedre her til aften, hvor jeg bare har lagt helt stille. Har kun haft 5 de sidste par timer. Så mon ikke det bare var fordi jeg overanstrengte mig en smule igår. Hvis det fortsætter, må jeg hellere lige forbi lægen mandag og blive tjekket for blærebetændelse

Tror ikke det er fordi du lavede noget i går.. snakkede vi i dag så ja men i går nej..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.