Hvordan føles plukkeveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.175 visninger
23 svar
1 synes godt om
13. juli 2013

Karla

Hej piger.

Jeg har i dag oplevet rigtig mange gange, at min livmoder bliver helt hård. Det starter med sådan en rullende fornemmelse i livmoderen, og så er den stenhård i kort eller længere tid. Det gør ikke ondt, men det føles meget underligt. Er det plukkeveer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Karla skriver:

Hej piger.

Jeg har i dag oplevet rigtig mange gange, at min livmoder bliver helt hård. Det starter med sådan en rullende fornemmelse i livmoderen, og så er den stenhård i kort eller længere tid. Det gør ikke ondt, men det føles meget underligt. Er det plukkeveer?

Ja, det lyder nøjagtigt som plukveer. 

Anmeld

13. juli 2013

Karla

Mor og meget mere skriver:

Ja, det lyder nøjagtigt som plukveer. 

Okay, tak
Synes godt nok jeg har haft mange i dag. Er det helt normalt?

Anmeld

13. juli 2013

Lilje82

Karla skriver:

Okay, tak
Synes godt nok jeg har haft mange i dag. Er det helt normalt?

Hvor langt er du? Jeg havde rigtig mange og de startede allerede i uge 18, husk at slappe af.

Anmeld

13. juli 2013

Karla

Lilje82 skriver:

Hvor langt er du? Jeg havde rigtig mange og de startede allerede i uge 18, husk at slappe af.

Jeg er 20+1 i dag. Har ikke lavet meget andet end at slappe af i dag. Men var i haven og ordne en masse igår, så kan det være derfor de kommer i dag?

Anmeld

13. juli 2013

banana3

Karla skriver:

Hej piger.

Maven bliver helt hård, jeg har også døjet med let åndenød under plukkeveerne :-)

Anmeld

13. juli 2013

banana3

Karla skriver:

Hej piger.

Maven bliver helt hård, jeg har også døjet med let åndenød under plukkeveerne :-)

Anmeld

13. juli 2013

Lilje82

Karla skriver:

Jeg er 20+1 i dag. Har ikke lavet meget andet end at slappe af i dag. Men var i haven og ordne en masse igår, så kan det være derfor de kommer i dag?

Det er sikkert derfor ja 

Anmeld

13. juli 2013

Karla

banana3 skriver:

Okay, så må det være det jeg har haft i dag

Anmeld

13. juli 2013

ønskebørn74

Karla skriver:

Hej piger.

Precist som du beskriver.. Mine gør bare lidt ondt fordi der er to.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.