DianaRJS skriver:
jeg er blevet mega nervøs for MD-scanning..
jeg har mærket liv, men kun fra lillepigen som ligger i venstre side, og har intet mærket i højre side endnu, så er så bange for der er noget med bettemanden 
ved de har hver deres moderkage så kan det muligvis være fordi hans moderkage ligger foran og hendes bagved???? nogen ideer?
udover det er jeg den ene dag helt klar på at føde normalt, men næste dag så er jeg mega bange for det..... er så bange for at tvilling 2 ligger så meget forkert det bare bliver et helvede med en fødsel -.-
grrrrr... forbanede nervøsitet......!!!!
Nu venter jeg ikke tvillinger og jeg er desuden førstegangsfødende, men jeg kan godt forstå at du er nevøs og bekymret! Man må jo næsten være dobbelt så bekymret når man venter to.
kan du eventuelt ikke kontakte din jordmoder og spørge om I kan tale lidt sammen omkring forskellen ved tvillinger og alm.? Det kan være at det kan give dig lidt ro, hvis du føler dig lidt mere informeret omkring en tvillingegraviditet/ fødsel. Jeg bliver som regel lidt mindre nervøs når jeg får lidt god gammeldags fakta på bordet
.
Håber du kan slappe lidt af og
herfra.
Anmeld