så nervøs!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.669 visninger
20 svar
5 synes godt om
10. juli 2013

DianaRJS

jeg er blevet mega nervøs for MD-scanning..

jeg har mærket liv, men kun fra lillepigen som ligger i venstre side, og har intet mærket i højre side endnu, så er så bange for der er noget med bettemanden

ved de har hver deres moderkage så kan det muligvis være fordi hans moderkage ligger foran og hendes bagved???? nogen ideer?

udover det er jeg den ene dag helt klar på at føde normalt, men næste dag så er jeg mega bange for det..... er så bange for at tvilling 2 ligger så meget forkert det bare bliver et helvede med en fødsel -.-

grrrrr... forbanede nervøsitet......!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

pcoramt

Jeg vil lige berolig dig lidt.. Jeg troede os Kuhn jeg mærkede den ene, men det vidste sig at være fordi de balademagere har svømmet rundt og lå nærmest oven på hinanden alt er sikkert som det skal være

Anmeld

11. juli 2013

Nessie

Hvor langt er det du er henne nu?

Kan du ringe til FG og tale med dem, for du skal selvføgelig ikke gå rundt og være bange for at der er noget galt

Anmeld

11. juli 2013

DianaRJS

Nessie skriver:

Hvor langt er det du er henne nu?

Kan du ringe til FG og tale med dem, for du skal selvføgelig ikke gå rundt og være bange for at der er noget galt

se jeg er allerede p*sse nervøs nu og er "kun" i uge 18

tror måske det ender ud i jeg går helt i selvsving inden uge 25 haha

men har md-scanning d. 29 så det er jo lige om lidt..... men har bare været nervøs for ALT i den her graviditet selvom jeg jo har prøvet det 2 gange før, tror bare det er fordi det er tvillinger, at jeg får vendt det inde i mit hovede til at jeg SKAL være nervøs ej det lyder også tåbeligt

men også lidt der skulle altså gerne være i hvert fald 4 ½ mdr til at de melder ankomst , men allerede nu er jeg bange for at skulle føde :s ender sku med jeg kniber ballerne sammen den dag de kommer i håb om at de bliver inde haha kunne ellers være et kønt syn

Anmeld

11. juli 2013

DianaRJS

pcoramt skriver:

Jeg vil lige berolig dig lidt.. Jeg troede os Kuhn jeg mærkede den ene, men det vidste sig at være fordi de balademagere har svømmet rundt og lå nærmest oven på hinanden alt er sikkert som det skal være

mine har hver deres moderkage, og pose, så de ligger separat i højre og venstreside. ved self ikke om det ændre sig jo større de bliver? er jo totalt dum på det her tvillinge noget

Anmeld

11. juli 2013

ønskebørn74

jeg er blevet mega nervøs for MD-scanning..

jeg har mærket liv, men kun fra lillepigen som ligger i venstre side, og har intet mærket i højre side endnu, så er så bange for der er noget med bettemanden

ved de har hver deres moderkage så kan det muligvis være fordi hans moderkage ligger foran og hendes bagved???? nogen ideer?

udover det er jeg den ene dag helt klar på at føde normalt, men næste dag så er jeg mega bange for det..... er så bange for at tvilling 2 ligger så meget forkert det bare bliver et helvede med en fødsel -.-

grrrrr... forbanede nervøsitet......!!!!

Krammer søde.. Prøv at mærke i siden af maven.. Min ene moderkage sider midt for foran.. Men mærker babyerne i siderne af maven..

Anmeld

11. juli 2013

twinny

Prøv at puf lidt til ham.  

Det med fødslen havde jeg også, jeg var virkelig bange for at tvillinge A Skulle fødes vagnialt og B skulle komme ved kejsersnit. Men jeg valgte vagnialt og det gik over alt forventning. 

Anmeld

11. juli 2013

DianaRJS

twinny skriver:

Prøv at puf lidt til ham.  

Det med fødslen havde jeg også, jeg var virkelig bange for at tvillinge A Skulle fødes vagnialt og B skulle komme ved kejsersnit. Men jeg valgte vagnialt og det gik over alt forventning. 

har prøvet at puffe og puffe og puffe, og synes bare stadig ikke jeg mærker :s men han er også lidt mindre end prinsesse er... så ved self ikke om det også har noget at sige....

men er også det jeg frygter....

nu har jeg prøvet at føde både vaginalt, og få kejsersnit. og self vil jeg gerne vaginalt... synes kejsersnit var det rene hmm helvede.... for at sige det mildt... så alle de der smerter efterfølgende vil jeg da så sandelig gerne være fri for....

Anmeld

11. juli 2013

DianaRJS

ønskebarn74 skriver:

Krammer søde.. Prøv at mærke i siden af maven.. Min ene moderkage sider midt for foran.. Men mærker babyerne i siderne af maven..

må jeg lige prøve...

kan nemlig overhovedet ikke huske hvor moderkagen lå i forhold til dem, da det først var til kønsscanning vi vidste hvem der lå hvor... så kan ikke lige huske om det er ham der har den ved benene eller om det er hende.... men altså så længe jeg ikke har ondt, og stadig samtlige symptomer er det vel et godt tegn???

Anmeld

11. juli 2013

ønskebørn74

DianaRJS skriver:

må jeg lige prøve...

kan nemlig overhovedet ikke huske hvor moderkagen lå i forhold til dem, da det først var til kønsscanning vi vidste hvem der lå hvor... så kan ikke lige huske om det er ham der har den ved benene eller om det er hende.... men altså så længe jeg ikke har ondt, og stadig samtlige symptomer er det vel et godt tegn???

Det er det...  Sender lige en pb..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.