hvorfor vågner hun så hurtigt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2013

1990h

modesty skriver:

Det kan sagtens være at hun hellere vil sove i jeres seng end i liften. Jeres seng lugter af jer, og det kan være lige præcis den tryghed hun leder efter.

Ja det Giver jo rimeligt god mening varer heller ikk længe før liften er for lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

1990h

DenLykkelige2013 skriver:

Prøv evt og giv hende noget med i liften som dufter af dig/jer, fx et pudebetræk som du kan ligge under hendes hoved, eller et tæppe 

Ja det må jeg prøve i aften med liften er alligevel snart for lille så tænker hun bar kan falde i søvn i min seng og flyttes i liften så længe hun kan være i den også bagefter i tremmesengen også med tiden kan hun vel falde i søvn i tremmesengen.

g går var den også halv ti da hun faldte i søvn så det giver da pote indtil videre at lade hende lille når hun ikk er ked af det..

Anmeld

12. juli 2013

DenLykkelige2013

1990h skriver:

Ja det må jeg prøve i aften med liften er alligevel snart for lille så tænker hun bar kan falde i søvn i min seng og flyttes i liften så længe hun kan være i den også bagefter i tremmesengen også med tiden kan hun vel falde i søvn i tremmesengen.

g går var den også halv ti da hun faldte i søvn så det giver da pote indtil videre at lade hende lille når hun ikk er ked af det..

Ja, min søn kan selv falde i søvn i tremmesengen, men det er kun nogle dage, andre dage vil han helst falde i søvn hos mig 

Det er da dejligt der er fremskridt 

Anmeld

12. juli 2013

1990h

Ja, min søn kan selv falde i søvn i tremmesengen, men det er kun nogle dage, andre dage vil han helst falde i søvn hos mig 

Det er da dejligt der er fremskridt 

Jaa håber det bliver ved at køre godt..

Ville dog ønske hun gad sutten. Hun tager den fint efter amning hvis hun stadig er vågen også smides hun den et par gange og pludselig gider hun den ikk mere også begynder brokkeriet

Anmeld

13. juli 2013

DenLykkelige2013

1990h skriver:

Jaa håber det bliver ved at køre godt..

Ville dog ønske hun gad sutten. Hun tager den fint efter amning hvis hun stadig er vågen også smides hun den et par gange og pludselig gider hun den ikk mere også begynder brokkeriet

Krydser fingre for det bliver ved 

Har du prøvet med forskellige sutter? 

Her bruger vi MAM sutterne til stor glæde når han skal sove 

Anmeld

13. juli 2013

1990h

Krydser fingre for det bliver ved 

Har du prøvet med forskellige sutter? 

Her bruger vi MAM sutterne til stor glæde når han skal sove 

Ja har prøvet mam og Philips og nuk osv den eneste hun ikk smider iud er de der billige med natur gummi med langt rundt hoved. Begriber ikk hun gider den store sut hehe

Anmeld

14. juli 2013

DenLykkelige2013

1990h skriver:

Ja har prøvet mam og Philips og nuk osv den eneste hun ikk smider iud er de der billige med natur gummi med langt rundt hoved. Begriber ikk hun gider den store sut hehe

så har du vist været det hele igennem, så ved jeg ikke lige hvad man kan gøre 

nej det kan jeg da godt forstå. For de er da store 

Anmeld

14. juli 2013

1990h

så har du vist været det hele igennem, så ved jeg ikke lige hvad man kan gøre 

nej det kan jeg da godt forstå. For de er da store 

Ja de er nemlig men de er de eneste hun ikk spytter ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.