hvorfor vågner hun så hurtigt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2013

1990h

DenLykkelige2013 skriver:

Prøv at gå ind til hende når du kan hører hun er ved at blive sur, ellers så vent. Det kan jeg godt forstå du synes, jeg var ihvertfald glad for jeg havde sutten da jeg ammede 

Jo nogle gange gør han, men det er hvis jeg får lagt den 'for tidligt' over ham, fordi min søn kan godt lide at snakke af inden han lukker øjnene, men når jeg kan se at han begynder at snakke mindre og måske bliver lidt utilfreds så giver jeg ham sutten og stofbleen over hovedet, nogle gange skal jeg starte med kun at ligge den over det ene øje så han stadig lige kan se jeg er der  Men når han først sover så fjerner jeg som regel stofbleen fra næsen så han kun har den over øjnene og håret, og hvis det er om natten fjerner jeg den helt  

Så det kunne måske være en ide kun at ligge den over det ene øje så hun stadig kan følge med i hvad der sker hvis hun ikke er vant til det 

Okay tak for det råd det vil jeg da prøve i aften

glæder mig til der kommer en tid hvor hun vil puttes før 23

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

DenLykkelige2013

1990h skriver:

Okay tak for det råd det vil jeg da prøve i aften

glæder mig til der kommer en tid hvor hun vil puttes før 23

Selv tak  håber det lykkedes, du må lige give en tilbagemelding på om det virker 

Det kan jeg godt forstå! Herhjemme skifter det ret meget for tiden, nogle dage falder han i søvn kl 20 andre dage først omkring kl 23 

Anmeld

10. juli 2013

modesty

Om aftenen ligger jeg ida ind i min seng omkring kl 22 oftes hvor hun så spiser længe og falder i søvn. og jeg går så ud af værelset..så går der måske 15-20min så vågner hun igen..så ligger hun og gnasker på fingrene og vil ikke rigtigt have sutten så jeg ligger hende til andet bryst som hun også spiser længe og falder i søvn og jeg går.. så vågner hun igen og spiser af det første bryst igen??.. også falder hun i søvn..vi nærmer os tit 23 før hun så falder i søvn faktisk. men er hun mon overhovedet sulten eller er det fordi hun vil sutte sig i søvn, men hvorfor gider hun så ikke sutten? nogle gange kan jeg godt få hende til at falde i søvn med sutten..når jeg kommer derind imellem hvor hun vågner så halv sover hun ikke, hun ligger med store øjne og kigger..

Når hun er så lille, synes jeg at det lyder helt normalt både at hun gerne vil ammes flere gange i træk plus at hun først falder sent i søvn. Det er jo meget normalt at de små "tanker op" om aftenen - hun vælger så bare at gøre det over kortere tid end de fleste. Plus det kan være trygheden der trækker.

Det hele lyder normalt. 

Anmeld

11. juli 2013

1990h

Selv tak  håber det lykkedes, du må lige give en tilbagemelding på om det virker 

Det kan jeg godt forstå! Herhjemme skifter det ret meget for tiden, nogle dage falder han i søvn kl 20 andre dage først omkring kl 23 

I går faldte hun i søvn 21.30.. jeg havde prøvet at få hende til at sove i liften noget tid før da hun virkelig virkelig var træt. men der sov hun max 10min af gangen..så lagde jeg hende i vores seng med dynen..hun brokkede sig lidt men ikke vildt og pludselig ja så sov hun 21.30 så det var fint nok...men burde der være den store forskel på liften og vores seng? jeg rykker hende jo i liften så hun sover der om natten..

Jaa det svinger meget når de er så små må man da erfare

Anmeld

11. juli 2013

1990h

modesty skriver:

Når hun er så lille, synes jeg at det lyder helt normalt både at hun gerne vil ammes flere gange i træk plus at hun først falder sent i søvn. Det er jo meget normalt at de små "tanker op" om aftenen - hun vælger så bare at gøre det over kortere tid end de fleste. Plus det kan være trygheden der trækker.

Det hele lyder normalt. 

Jaa det kan godt være du har ret det lyder meget sandsynligt at det sådan noget..nok bare mig der syntes det hårdt at den skal køre helt til 23 når nu hun så overhovedet ikke er glad eller frisk

Anmeld

11. juli 2013

DenLykkelige2013

1990h skriver:

I går faldte hun i søvn 21.30.. jeg havde prøvet at få hende til at sove i liften noget tid før da hun virkelig virkelig var træt. men der sov hun max 10min af gangen..så lagde jeg hende i vores seng med dynen..hun brokkede sig lidt men ikke vildt og pludselig ja så sov hun 21.30 så det var fint nok...men burde der være den store forskel på liften og vores seng? jeg rykker hende jo i liften så hun sover der om natten..

Jeg droppede liften til min søn for en lille måned siden (han er født 30 april) da jeg ikke synes han havde nok plads at bevæge sig på, skal så lige siges at han var en stor basse på 4kg da han blev født, så han er en stor baby  

Men det kan sagtens være at hun føler sig klemt i liften, min søn sov ihvertfald bedre da han kom over i tremmesengen.

Men lå du ved siden af hende i sengen, eller lå hun der selv? For hvis du har ligget der har hun jo kunne mærke/se dig på en anden måde 

Anmeld

11. juli 2013

1990h

Jeg droppede liften til min søn for en lille måned siden (han er født 30 april) da jeg ikke synes han havde nok plads at bevæge sig på, skal så lige siges at han var en stor basse på 4kg da han blev født, så han er en stor baby  

Men det kan sagtens være at hun føler sig klemt i liften, min søn sov ihvertfald bedre da han kom over i tremmesengen.

Men lå du ved siden af hende i sengen, eller lå hun der selv? For hvis du har ligget der har hun jo kunne mærke/se dig på en anden måde 

Ja det havde jeg ikk lige tænkt på fed liften..

Hun spiste i sengen også flyttede jeg hende i liften hvor hun så vågnede og det gentog sig så. så lod jeg hende ligge i sengen hvor hun så selv faldte søvn..

Anmeld

11. juli 2013

modesty

Jaa det kan godt være du har ret det lyder meget sandsynligt at det sådan noget..nok bare mig der syntes det hårdt at den skal køre helt til 23 når nu hun så overhovedet ikke er glad eller frisk

Det er hårdt. Der er mange babyer der græder meget i aftentimerne de første måneder. Det plejer at vende omkring de 4-5 mdr. 

Vores Manduca bæresele var guld værd de første 3-4 mdr. Når min søn kom op i den, faldt han stort set altid til ro (og ofte i søvn).

Anmeld

11. juli 2013

modesty

1990h skriver:

Det kan sagtens være at hun hellere vil sove i jeres seng end i liften. Jeres seng lugter af jer, og det kan være lige præcis den tryghed hun leder efter.

Anmeld

11. juli 2013

DenLykkelige2013

1990h skriver:

Ja det havde jeg ikk lige tænkt på fed liften..

Hun spiste i sengen også flyttede jeg hende i liften hvor hun så vågnede og det gentog sig så. så lod jeg hende ligge i sengen hvor hun så selv faldte søvn..

Prøv evt og giv hende noget med i liften som dufter af dig/jer, fx et pudebetræk som du kan ligge under hendes hoved, eller et tæppe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.