hvorfor vågner hun så hurtigt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.491 visninger
27 svar
6 synes godt om
10. juli 2013

1990h

Om aftenen ligger jeg ida ind i min seng omkring kl 22 oftes hvor hun så spiser længe og falder i søvn. og jeg går så ud af værelset..så går der måske 15-20min så vågner hun igen..så ligger hun og gnasker på fingrene og vil ikke rigtigt have sutten så jeg ligger hende til andet bryst som hun også spiser længe og falder i søvn og jeg går.. så vågner hun igen og spiser af det første bryst igen??.. også falder hun i søvn..vi nærmer os tit 23 før hun så falder i søvn faktisk. men er hun mon overhovedet sulten eller er det fordi hun vil sutte sig i søvn, men hvorfor gider hun så ikke sutten? nogle gange kan jeg godt få hende til at falde i søvn med sutten..når jeg kommer derind imellem hvor hun vågner så halv sover hun ikke, hun ligger med store øjne og kigger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

2babygirls

1990h skriver:

Om aftenen ligger jeg ida ind i min seng omkring kl 22 oftes hvor hun så spiser længe og falder i søvn. og jeg går så ud af værelset..så går der måske 15-20min så vågner hun igen..så ligger hun og gnasker på fingrene og vil ikke rigtigt have sutten så jeg ligger hende til andet bryst som hun også spiser længe og falder i søvn og jeg går.. så vågner hun igen og spiser af det første bryst igen??.. også falder hun i søvn..vi nærmer os tit 23 før hun så falder i søvn faktisk. men er hun mon overhovedet sulten eller er det fordi hun vil sutte sig i søvn, men hvorfor gider hun så ikke sutten? nogle gange kan jeg godt få hende til at falde i søvn med sutten..når jeg kommer derind imellem hvor hun vågner så halv sover hun ikke, hun ligger med store øjne og kigger..

Jeg tror det er dig hun vil have 

Anmeld

10. juli 2013

1990h

2babygirls skriver:

Jeg tror det er dig hun vil have 

Ja men hun vågner endnu hurtigere hvis jeg bliver liggende i sengen bagefter:

Anmeld

10. juli 2013

2babygirls

1990h skriver:

Ja men hun vågner endnu hurtigere hvis jeg bliver liggende i sengen bagefter:

Så lægger du hende til det andet bryst, eller lader hende snakke lidt i mørket.

Anemone er 5 mdr, og sådan gør jeg men hun går så bare kold kl 21

Anmeld

10. juli 2013

DenLykkelige2013

1990h skriver:

Har du prøvet bare at lade hende ligge når hun vågner, i stedet for at give hende mere mad efter de første to gange, så bare prøv at Sid ved hendes side og evt læg en hånd på hendes bryst eller på kinden, for mange gange Vil de bare mærke at man er der, og så bare tilbyd sutten et par gange, herhjemme tager han som regel først sutten ca 2 min før han falder i søvn  det hjalp ihvertfald herhjemme, og så en stofble over hovedet er også et hit 

Anmeld

10. juli 2013

1990h

2babygirls skriver:

Så lægger du hende til det andet bryst, eller lader hende snakke lidt i mørket.

Anemone er 5 mdr, og sådan gør jeg men hun går så bare kold kl 21

jaa må prøve.måske går jeg også for hurtigt indtil hende når hun vågner...puha ida går slet ikke kold så tidlig..vi er altid omkring kl 23

Anmeld

10. juli 2013

1990h

DenLykkelige2013 skriver:

Har du prøvet bare at lade hende ligge når hun vågner, i stedet for at give hende mere mad efter de første to gange, så bare prøv at Sid ved hendes side og evt læg en hånd på hendes bryst eller på kinden, for mange gange Vil de bare mærke at man er der, og så bare tilbyd sutten et par gange, herhjemme tager han som regel først sutten ca 2 min før han falder i søvn  det hjalp ihvertfald herhjemme, og så en stofble over hovedet er også et hit 

Ja det må jeg prøve. måske går jeg også for hurtigt indtil hende når hun giver lyd.men må prøve og blive ved med sutten..kunne være rart hvis den kunne erstatte bryst når nu hun har spist...

når du bruger stofble lå dine børn så ikke og kartede rundt med den??

Anmeld

10. juli 2013

2babygirls

1990h skriver:

jaa må prøve.måske går jeg også for hurtigt indtil hende når hun vågner...puha ida går slet ikke kold så tidlig..vi er altid omkring kl 23

Min store pige hang også i brystet fra 18-22/23 hvor det var ca 1 gang i timen.

Lyt til hendes gråd. Er det skæld ud eller ulykkelig gråd.

Anmeld

10. juli 2013

DenLykkelige2013

1990h skriver:

Ja det må jeg prøve. måske går jeg også for hurtigt indtil hende når hun giver lyd.men må prøve og blive ved med sutten..kunne være rart hvis den kunne erstatte bryst når nu hun har spist...

når du bruger stofble lå dine børn så ikke og kartede rundt med den??

Prøv at gå ind til hende når du kan hører hun er ved at blive sur, ellers så vent. Det kan jeg godt forstå du synes, jeg var ihvertfald glad for jeg havde sutten da jeg ammede 

Jo nogle gange gør han, men det er hvis jeg får lagt den 'for tidligt' over ham, fordi min søn kan godt lide at snakke af inden han lukker øjnene, men når jeg kan se at han begynder at snakke mindre og måske bliver lidt utilfreds så giver jeg ham sutten og stofbleen over hovedet, nogle gange skal jeg starte med kun at ligge den over det ene øje så han stadig lige kan se jeg er der  Men når han først sover så fjerner jeg som regel stofbleen fra næsen så han kun har den over øjnene og håret, og hvis det er om natten fjerner jeg den helt  

Så det kunne måske være en ide kun at ligge den over det ene øje så hun stadig kan følge med i hvad der sker hvis hun ikke er vant til det 

Anmeld

10. juli 2013

1990h

2babygirls skriver:

Min store pige hang også i brystet fra 18-22/23 hvor det var ca 1 gang i timen.

Lyt til hendes gråd. Er det skæld ud eller ulykkelig gråd.

skæld ud gråd..

så tit spiser hun ikke rigtigt om aftenen men når vi nærmer os puttetid kan hun godt spise meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.