1990h skriver:
Ja det må jeg prøve. måske går jeg også for hurtigt indtil hende når hun giver lyd.men må prøve og blive ved med sutten..kunne være rart hvis den kunne erstatte bryst når nu hun har spist...
når du bruger stofble lå dine børn så ikke og kartede rundt med den??
Prøv at gå ind til hende når du kan hører hun er ved at blive sur, ellers så vent. Det kan jeg godt forstå du synes, jeg var ihvertfald glad for jeg havde sutten da jeg ammede 
Jo nogle gange gør han, men det er hvis jeg får lagt den 'for tidligt' over ham, fordi min søn kan godt lide at snakke af inden han lukker øjnene, men når jeg kan se at han begynder at snakke mindre og måske bliver lidt utilfreds så giver jeg ham sutten og stofbleen over hovedet, nogle gange skal jeg starte med kun at ligge den over det ene øje så han stadig lige kan se jeg er der
Men når han først sover så fjerner jeg som regel stofbleen fra næsen så han kun har den over øjnene og håret, og hvis det er om natten fjerner jeg den helt
Så det kunne måske være en ide kun at ligge den over det ene øje så hun stadig kan følge med i hvad der sker hvis hun ikke er vant til det 
Anmeld