Guldklumpens sommerhule 37+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2013

M (:

emmagirl skriver:

Nåå, ja!! Hehe, det kunne da være hyggeligt. Men det kræver i hvertfald at jeg har født til den tid

Hihi godt nok er der ikke længe til august, men håber da virkelig di har født d 25  

Vil du tage imod igangsætning, hvis du går 10 dage over?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

mommy1991

M (: skriver:

Hihi godt nok er der ikke længe til august, men håber da virkelig di har født d 25  

Vil du tage imod igangsætning, hvis du går 10 dage over?

Pjat, det er da helt normalt at gå til uge 44  

Sådan som jeg har det nu, så nej! Jeg er af den overbevisning om at han kommer når han er klar og hvis han ikke er klar 41+3 skal han selvfølgelig ikke ud der. Og synes bare helt tiden man hører om de der lange igangsættelser og det må jo være tegn på at man tvinger kroppen til noget den egentlig ikke er helt klar til. Så jeg har snakket med min JM, som forstår mig fuldt ud, og hun siger at man kan bare holde lidt ekstra øje med vækst og moderkage og alt det der, og så kun sætte igang hvis det virkelig er nødvendigt Men, håber jeg virkelig ikke det bliver!!! Dét og så kejsersnit er egentlig det jeg frygter mest! 

Anmeld

10. juli 2013

FrkZier

Taaaak Hehe, du må da simpelthen bare flytte herover! (eller besøge os - i Randers kan du slå to fluer med et smæk!)  

jeg var jo faktisk  ovre og besøge M (mangler at kunne tagge ) her i vinters da vi stadig var gravide - og nu går jeg bare og glæder mig til jeg får besøg af lækre Hjalte, Maiken, Sara og Aya efter jeg har holdt dåb for Isaak  i august

Kan være jeg skal ligge et besøg forbi dig (og din til den tid lækre babydreng) når jeg kommer til Randers næste gang

Anmeld

10. juli 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

jeg var jo faktisk  ovre og besøge M (mangler at kunne tagge ) her i vinters da vi stadig var gravide - og nu går jeg bare og glæder mig til jeg får besøg af lækre Hjalte, Maiken, Sara og Aya efter jeg har holdt dåb for Isaak  i august

Kan være jeg skal ligge et besøg forbi dig (og din til den tid lækre babydreng) når jeg kommer til Randers næste gang

Det lyder også virkelig hyggeligt  Og dét synes jeg heelt klart at du skal gøre! Det kan også være at vores små drenge kan få lidt glæde af hinanden på et tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.