Guldklumpens sommerhule 37+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2013

Juliekp

emmagirl skriver:

Så nåede jeg uge 37 og har derfor en FÆRDIGBAGT guldklump i maven! Nøøøj, hvor er det en rar fornemmelse  

I går var jeg til JM og alt er bare som det skal være og han skønnes til at veje 3000 g, så det er jo helt fint Min vægt siger +15 kg, så det er egentlig også udmærket. Min JM forberedte mig på at varmen kan give en del vand i kroppen og jeg måske skulle regne med at vægten kunne blive en del forøget her til sidst - men indtil videre har jeg heldigvis ikke rigtig noget at væske, der er værd at snakke om. 

Jeg har et lidt ambivalent forhold til varmen. Når jeg bare kan sidde og slappe af eeeelsker jeg varmen  - men når jeg er tvunget til at gå eller være aktiv udenfor haaaaaader jeg varmen og sveder som jeg ved ikke hvad!!!  Heldigvis er vores lejlighed meget kølig, så jeg kan stadig lave mit træningsprogram hver anden dag og det er dejligt!  

Jeg har en maaasse hygge-aftaler det næste stykke tid med venner, familie etc. Det er fedt at have noget at udfylde ventetiden med. Jeg skal blandt andet ses med M (:  og Hjalte på lørdag - GLÆDER mig! Og så skal jeg til Grøn Koncert i næste uge, så Mr. Guldklump må egentlig gerne vente lidt med at komme Meeen, han kommer nok når det passer ham  

Sommer-hilsener herfra 

Hold da op hvor er maven blevet stor og rund søde Den sidder skisme flot på dig! 

Nu er der bare ikke længe til  Han kan jo komme når som helst..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

M (:

emmagirl skriver:

Han er i hvertfald meget aktiv lige pt, så tror at du kan få et ordentligt puf nu skal jeg selvfølgelig passe på hvad jeg lover, men med lidt tålmodighed burde det i hvertfald være muligt  

Haha, hvis du ikke har født inden.. Og ellers bliver i hold som gidsler indtil han giver et puf!

Anmeld

9. juli 2013

M (:

emmagirl skriver:

Taaaak Hehe, du må da simpelthen bare flytte herover! (eller besøge os - i Randers kan du slå to fluer med et smæk!)  

Faktisk tre fluer; dig, mig og Ayasmor

(Ellers må du hoppe med på toget, når vi tager over til Kamilla i august )

Anmeld

9. juli 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Yay hvor fedt du nu er kommet så langt at det faktisk er "tilladt" at føde når som helst

og og hvor ser du bare fortsat brand hamrende godt ud

lyder som om du har en rigtig hyggelig tid i vente med besøg og bare ren hygge. skønt skønt skønt.

Ja, det er sgu en dejlig milepæl at være nået over Og 1000 tak, søde!! 

Hehe, ja det er jo med at udnytte ventetiden med gode ting - ellers kan ugerne godt føles laaaaaange.. 

Anmeld

9. juli 2013

mommy1991

christina92 skriver:

Smuk som altid!

Sikke skønt det er at lillemanden nu er færdigbagt. Det er jo fantastisk. Synes simpelthen den sidste halvdel af din graviditet er fløjet afsted

Du er bare hardcore at du stadig kan få trænet, det bliver virkelig til din fordel! DU ER SEJ

Hvor lyder det hyggeligt du skal ses med M (: , håber i får en dejlig dag sammen

Nyd den sidste tid med ham i maven, hans moslen og møven og spark, lige pludselig er han her  Og jeg glæder mig til at se ham

1000 tak, smukke du  

Det er bare så dejligt at være nået over den milepæl! Nu kan man slappe af og tænke at det hele nok skal gå. Og jeg er helt enig - den sidste tid er fløjet afsted.. Hvor blev tiden lige af?? Men det er jo også bare fordi jeg har haft det så godt at jeg har kunne lave alt muligt - tror ventetiden er meeeget lang for dem der er sengeliggende 

Hehe, tak! Jeg tror træningen har været mit kodeord til min gode graviditet.. Hvis jeg har haft det mindste ondt i lænden eller kroppen generelt, er det gået væk så snart jeg har trænet. Og så tror jeg også at det har holdt humørsvingninger på afstand.....det er min kæreste nok taknemmelig for 

Anmeld

9. juli 2013

mommy1991

Babymor2010 skriver:

Smuk babymave 

1000 tak

Anmeld

9. juli 2013

mommy1991

Juliekp skriver:

Hold da op hvor er maven blevet stor og rund søde Den sidder skisme flot på dig! 

Nu er der bare ikke længe til  Han kan jo komme når som helst..

1000 tak  Jeg glæder mig så meget til han vælger at kigge ud! 

Anmeld

9. juli 2013

mommy1991

M (: skriver:

Haha, hvis du ikke har født inden.. Og ellers bliver i hold som gidsler indtil han giver et puf!

Hahaha, pyyyyh, det kan blive en laaaaaang dag hvis han er i sit stædige hjørne  Men hvis jeg bare må nyde Hjalte imens, så er det helt i orden! 

Anmeld

9. juli 2013

mommy1991

M (: skriver:

Faktisk tre fluer; dig, mig og Ayasmor

(Ellers må du hoppe med på toget, når vi tager over til Kamilla i august )

Nåå, ja!! Hehe, det kunne da være hyggeligt. Men det kræver i hvertfald at jeg har født til den tid

Anmeld

10. juli 2013

M (:

emmagirl skriver:

Hahaha, pyyyyh, det kan blive en laaaaaang dag hvis han er i sit stædige hjørne  Men hvis jeg bare må nyde Hjalte imens, så er det helt i orden! 

Så må vi håbe han er sød

Hihi, så lad gå da :p 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.