Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så nåede jeg uge 37 og har derfor en FÆRDIGBAGT guldklump i maven! Nøøøj, hvor er det en rar fornemmelse
I går var jeg til JM og alt er bare som det skal være og han skønnes til at veje 3000 g, så det er jo helt fint Min vægt siger +15 kg, så det er egentlig også udmærket. Min JM forberedte mig på at varmen kan give en del vand i kroppen og jeg måske skulle regne med at vægten kunne blive en del forøget her til sidst - men indtil videre har jeg heldigvis ikke rigtig noget at væske, der er værd at snakke om.
Jeg har et lidt ambivalent forhold til varmen. Når jeg bare kan sidde og slappe af eeeelsker jeg varmen - men når jeg er tvunget til at gå eller være aktiv udenfor haaaaaader jeg varmen og sveder som jeg ved ikke hvad!!! Heldigvis er vores lejlighed meget kølig, så jeg kan stadig lave mit træningsprogram hver anden dag og det er dejligt!
Jeg har en maaasse hygge-aftaler det næste stykke tid med venner, familie etc. Det er fedt at have noget at udfylde ventetiden med. Jeg skal blandt andet ses med M (: og Hjalte på lørdag - GLÆDER mig! Og så skal jeg til Grøn Koncert i næste uge, så Mr. Guldklump må egentlig gerne vente lidt med at komme Meeen, han kommer nok når det passer ham
Sommer-hilsener herfra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
emmagirl skriver: Så nåede jeg uge 37 og har derfor en FÆRDIGBAGT guldklump i maven! Nøøøj, hvor er det en rar fornemmelse I går var jeg til JM og alt er bare som det skal være og han skønnes til at veje 3000 g, så det er jo helt fint Min vægt siger +15 kg, så det er egentlig også udmærket. Min JM forberedte mig på at varmen kan give en del vand i kroppen og jeg måske skulle regne med at vægten kunne blive en del forøget her til sidst - men indtil videre har jeg heldigvis ikke rigtig noget at væske, der er værd at snakke om. Jeg har et lidt ambivalent forhold til varmen. Når jeg bare kan sidde og slappe af eeeelsker jeg varmen - men når jeg er tvunget til at gå eller være aktiv udenfor haaaaaader jeg varmen og sveder som jeg ved ikke hvad!!! Heldigvis er vores lejlighed meget kølig, så jeg kan stadig lave mit træningsprogram hver anden dag og det er dejligt! Jeg har en maaasse hygge-aftaler det næste stykke tid med venner, familie etc. Det er fedt at have noget at udfylde ventetiden med. Jeg skal blandt andet ses med M (: og Hjalte på lørdag - GLÆDER mig! Og så skal jeg til Grøn Koncert i næste uge, så Mr. Guldklump må egentlig gerne vente lidt med at komme Meeen, han kommer nok når det passer ham Sommer-hilsener herfra
Og vi GLÆDER os til at se dig og den smukke mave (og måske mærke bare et enkelt puf fra lillemanden )
M (: skriver: Og vi GLÆDER os til at se dig og den smukke mave (og måske mærke bare et enkelt puf fra lillemanden )
Han er i hvertfald meget aktiv lige pt, så tror at du kan få et ordentligt puf nu skal jeg selvfølgelig passe på hvad jeg lover, men med lidt tålmodighed burde det i hvertfald være muligt
banana3 skriver: Sikke en dejlig Update! Dejligt det går så godt, og at han nu må komme når han vil det er en god størrelse han har, og sig mig engang, er maven ikke sunket en del ? Håber snart han vil ud og hilse på
Sikke en dejlig Update! Dejligt det går så godt, og at han nu må komme når han vil det er en god størrelse han har, og sig mig engang, er maven ikke sunket en del ? Håber snart han vil ud og hilse på
Jo, det er ved at være en hængedunk efterhånden Men JM siger også at han er ved at stå fast. Han har i hvertfald haft hovedet nedad siden uge 29 eller sådan noget. Og ja det bliver sgu spændende hvornår han vælger at kigge ud Hvordan går det ellers med dig og bebs?
hvor du bare fiiin
hvorfor er det lige at alle bare skal bo derover i jylland altså
FrkZier skriver: hvor du bare fiiin hvorfor er det lige at alle bare skal bo derover i jylland altså
Taaaak Hehe, du må da simpelthen bare flytte herover! (eller besøge os - i Randers kan du slå to fluer med et smæk!)
Smuk som altid!
Sikke skønt det er at lillemanden nu er færdigbagt. Det er jo fantastisk. Synes simpelthen den sidste halvdel af din graviditet er fløjet afsted
Du er bare hardcore at du stadig kan få trænet, det bliver virkelig til din fordel! DU ER SEJ
Hvor lyder det hyggeligt du skal ses med M (: , håber i får en dejlig dag sammen
Nyd den sidste tid med ham i maven, hans moslen og møven og spark, lige pludselig er han her Og jeg glæder mig til at se ham
Smuk babymave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128