Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor kan verden være uretfærdig. Håber i kommer vel igennem det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åh gud hvor uretfærdigt altså !
Det gør mig inderligt ondt at høre
Ved slet ik hvilket ansigt jeg skal sætte på
stort Til du og hele din familie
Hvor er det skrækkeligt, tænk at være en ud af de 3%...
Mit hjerte græder på jeres vegne...
Hvor er det skrækkeligt! Særligt når du nu lige var kommet over 11+0 som du frygtede så meget, fordi det var der du midstede sidst. Håber de kan give dig en udredning.
hvor er det forfærdeligt
LinLin skriver: Vores lille baby hjerte er holdt op med at slå for ca fire dage sidenEr i chok! Skulle være 14+4 i dag... Vi havde begge drenge med og den ældste på seks blev bare så ked af det! Øv hvor er det synd for os! Vi ville jo bare lige glæde os sammen over om det var en lillebror eller lillesøster - istedet får vi den værste besked overhovedet! fik at vide der var 97% chance for en baby når man havde været til vellykket nf. Men så heldige er vi altså at vi er blandt de 3%... Ligger nu på Skejby og venter på stikpillerne begynder at virke
Vores lille baby hjerte er holdt op med at slå for ca fire dage sidenEr i chok! Skulle være 14+4 i dag... Vi havde begge drenge med og den ældste på seks blev bare så ked af det! Øv hvor er det synd for os! Vi ville jo bare lige glæde os sammen over om det var en lillebror eller lillesøster - istedet får vi den værste besked overhovedet! fik at vide der var 97% chance for en baby når man havde været til vellykket nf. Men så heldige er vi altså at vi er blandt de 3%... Ligger nu på Skejby og venter på stikpillerne begynder at virke
Forfærdelig situation. Kram til dig
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
Collage af ungerne overført på lærred, invitationer og wallstickers
Det gør mig ondt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128