Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åhh nej altså, sikke noget møg! Føler virkelig med jer.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LinLin skriver: NNeVores lille baby hjerte er holdt op med at slå for ca fire dage sidenEr i chok! Skulle være 14+4 i dag... Vi havde begge drenge med og den ældste på seks blev bare så ked af det! Øv hvor er det synd for os! Vi ville jo bare lige glæde os sammen over om det var en lillebror eller lillesøster - istedet får vi den værste besked overhovedet! fik at vide der var 97% chance for en baby når man havde været til vellykket nf. Men så heldige er vi altså at vi er blandt de 3%... Ligger nu på Skejby og venter på stikpillerne begynder at virke
NNeVores lille baby hjerte er holdt op med at slå for ca fire dage sidenEr i chok! Skulle være 14+4 i dag... Vi havde begge drenge med og den ældste på seks blev bare så ked af det! Øv hvor er det synd for os! Vi ville jo bare lige glæde os sammen over om det var en lillebror eller lillesøster - istedet får vi den værste besked overhovedet! fik at vide der var 97% chance for en baby når man havde været til vellykket nf. Men så heldige er vi altså at vi er blandt de 3%... Ligger nu på Skejby og venter på stikpillerne begynder at virke
nej nej nej nej hvor er jeg ked af det på jeres vejene sender dig og din familie en kæmpe krammer
Åh nej hvor synd for jer. Jeg er rigtigt ked af det på jeres vegne. Det er bare slet ikke fair.
Stor krammer herfra
LinLin skriver: Vores lille baby hjerte er holdt op med at slå for ca fire dage sidenEr i chok! Skulle være 14+4 i dag... Vi havde begge drenge med og den ældste på seks blev bare så ked af det! Øv hvor er det synd for os! Vi ville jo bare lige glæde os sammen over om det var en lillebror eller lillesøster - istedet får vi den værste besked overhovedet! fik at vide der var 97% chance for en baby når man havde været til vellykket nf. Men så heldige er vi altså at vi er blandt de 3%... Ligger nu på Skejby og venter på stikpillerne begynder at virke
Vores lille baby hjerte er holdt op med at slå for ca fire dage sidenEr i chok! Skulle være 14+4 i dag... Vi havde begge drenge med og den ældste på seks blev bare så ked af det! Øv hvor er det synd for os! Vi ville jo bare lige glæde os sammen over om det var en lillebror eller lillesøster - istedet får vi den værste besked overhovedet! fik at vide der var 97% chance for en baby når man havde været til vellykket nf. Men så heldige er vi altså at vi er blandt de 3%... Ligger nu på Skejby og venter på stikpillerne begynder at virke
Åh nej Er jeg rigtig ked af at høre En masse masse til jer
Nej nej nej det der bare ikke måtte ske, øv hvor uretfærdigt Det er jeg rigtig ked af at høre, en masse kram i jeres retning
Hvor er det fofærdelig trist for jer
Store krammere til jer alle
Det gør mig ondt at høre
Det gør mig uendeligt ondt at I skal opleve det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128