Rigtig trist Update på kønsscanning :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2013

BabyMus

Åhh nej altså, sikke noget møg! Føler virkelig med jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

BigHope13

LinLin skriver:

NNeVores lille baby hjerte er holdt op med at slå for ca fire dage siden
Er i chok! Skulle være 14+4 i dag... Vi havde begge drenge med og den ældste på seks blev bare så ked af det! Øv hvor er det synd for os! Vi ville jo bare lige glæde os sammen over om det var en lillebror eller lillesøster - istedet får vi den værste besked overhovedet! fik at vide der var 97% chance for en baby når man havde været til vellykket nf. Men så heldige er vi altså at vi er blandt de 3%...

Ligger nu på Skejby og venter på stikpillerne begynder at virke

Nej hvor skrækkeligt
det jo slet slet slet ikke det man forbereder sig på når man tager afsted til sådan en "hygge" scanning.

Hvor er det unfair for dig og din familie, tusind af kram og varme tænker til jer alle

Anmeld

9. juli 2013

B&J

nej nej nej nej hvor er jeg ked af det på jeres vejene sender dig og din familie en kæmpe krammer

Anmeld

9. juli 2013

Moma

Åh nej hvor synd for jer. Jeg er rigtigt ked af det på jeres vegne. Det er bare slet ikke fair. 

Stor krammer herfra 

Anmeld

9. juli 2013

Babydrøm

LinLin skriver:

Vores lille baby hjerte er holdt op med at slå for ca fire dage siden
Er i chok! Skulle være 14+4 i dag... Vi havde begge drenge med og den ældste på seks blev bare så ked af det! Øv hvor er det synd for os! Vi ville jo bare lige glæde os sammen over om det var en lillebror eller lillesøster - istedet får vi den værste besked overhovedet! fik at vide der var 97% chance for en baby når man havde været til vellykket nf. Men så heldige er vi altså at vi er blandt de 3%...

Åh nej  Er jeg rigtig ked af at høre  En masse masse  til jer 

Anmeld

9. juli 2013

Kløver

Åh nej, bestemt ikke den Update jeg havde forventet, øv hvor er det trist og så synd for jer, især når i nu også havde ungerne med

Kæmpe kram herfra

Anmeld

9. juli 2013

Clisolka

LinLin skriver:

Nej nej nej det der bare ikke måtte ske, øv hvor uretfærdigt Det er jeg rigtig ked af at høre, en masse kram i jeres retning 

Anmeld

9. juli 2013

Nessie

Hvor er det fofærdelig trist for jer 

Store krammere til jer alle 

Anmeld

9. juli 2013

Lilje82

Det gør mig ondt at høre 

Anmeld

9. juli 2013

UnderCover37

LinLin skriver:

Det gør mig uendeligt ondt at I skal opleve det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.