Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LinLin skriver: Vores lille baby hjerte er holdt op med at slå for ca fire dage sidenEr i chok! Skulle være 14+4 i dag... Vi havde begge drenge med og den ældste på seks blev bare så ked af det! Øv hvor er det synd for os! Vi ville jo bare lige glæde os sammen over om det var en lillebror eller lillesøster - istedet får vi den værste besked overhovedet! fik at vide der var 97% chance for en baby når man havde været til vellykket nf. Men så heldige er vi altså at vi er blandt de 3%... Ligger nu på Skejby og venter på stikpillerne begynder at virke
Vores lille baby hjerte er holdt op med at slå for ca fire dage sidenEr i chok! Skulle være 14+4 i dag... Vi havde begge drenge med og den ældste på seks blev bare så ked af det! Øv hvor er det synd for os! Vi ville jo bare lige glæde os sammen over om det var en lillebror eller lillesøster - istedet får vi den værste besked overhovedet! fik at vide der var 97% chance for en baby når man havde været til vellykket nf. Men så heldige er vi altså at vi er blandt de 3%... Ligger nu på Skejby og venter på stikpillerne begynder at virke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Øv
Kender en hvor det samme skete for,det blev så først opdaget i 21 uge til md.
Så en lille trøst,at det blev opdaget nu
Det gør mig ondt for jer.
Ej det er jeg virkelig ked af på jeres vegne! Det er slet ikke fair
Åh nej! Kæmpe til jer..
Kæmpe krammer.. I har min dybeste medfølelse.. A
åh hvor ER det dog bare uretfærdigt!!!
kæmpe kæmpe krammer til dig OG din familie!
Ej hvor er livet uretflrdigt ind imellem. Stort medfølelse herfra!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128