STN skriver:
Hejsa 
Jeg er selv overvægtig. Vejer ca. 13 kg for meget, og har længe prøvet at tabe mig vha. motion og sund kost, men det holder kun et par uger, så ryger motivationen, og jeg ryger i, og æder usundt igen! Jeg er afhængig af sukker, og har derfor valgt at starte på Nupo, da det for mig er meget nemmere, ikke at skulle forholde mig til mad eller slik, men bare skulle drikke 6 shakes om dagen, og så er det det, og min krop får hvad den har brug for
Har nu været igang i 1 uge og skal på vægten imorgen.. Tror jeg har tabt mig en del - kan se det i spejlet
Så glæder mig.. Jeg vil fortsætte 2 uger endnu, og se hvad resultatet bliver, og hvis det er godt, så fortsætter jeg med Nupo
For mig fungerer det.. Og det er en god måde at sætte et vægttab igang fordi man ser hurtige resultater, som så selvfølgelig skal holdes efterfølgende... Men når jeg så har tabt mig det jeg vil, så har jeg selvfølgelig tænkt mig at spise sundt og stadig dyrke motion, så jeg ikke tager på igen
Ellers er alt arbejdet spildt...
Men held og lykke med det 
Jeg har nemlig også problemet med sukkertrangen, og tænkte at jeg nok kunne blive lidt kvit med trangen hvis jeg helt droppede "mad" og spiste NUPO i stedet, lige som dig, bare i en periode, for at kick starte det hele 
Anmeld