Jeg er simpelthen for tyk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.021 visninger
20 svar
10 synes godt om
9. juli 2013

christina92

Ja... nu går det her vidst ikke længere...

Jeg var en af de heldige som dagen efter jeg havde født, havde tabt alt det jeg havde taget på under graviditeten, men nu 10 mdr. efter har jeg taget 5,5 kg. på.

Og den virker til at være stigende  Jeg føler mig træls at se på og har det ikke godt med det, men hold op jeg synes det er svært at ændre på.

Vi spiser varieret og forholdsvis sundt, vi kunne sagtens spise flere grøntsager, men vi spiser ikke usundt og en masse junk.

Meget af problemet ligger helt sikkert i at jeg ikke får rørt mig nok.

Jeg vil HELT VILD gerne have gode råd til en god effektiv start på mit vægttab, da jeg helt har tabt motivationen. Bliver ved med at bilde mig ind det bare er et par kg.  

Jeg har tænkt på NUPO kuren eller de der XL-S Medical piller.. men har ingen erfaringer med noget af det.

Så PLEASE hjælp mig!!!!!

Hilsen hende den tykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

mommy1991

christina92 skriver:

Jeg var en af de heldige som dagen efter jeg havde født, havde tabt alt det jeg havde taget på under graviditeten, men nu 10 mdr. efter har jeg taget 5,5 kg. på.

Og den virker til at være stigende  Jeg føler mig træls at se på og har det ikke godt med det, men hold op jeg synes det er svært at ændre på.

Vi spiser varieret og forholdsvis sundt, vi kunne sagtens spise flere grøntsager, men vi spiser ikke usundt og en masse junk.

Jeg vil HELT VILD gerne have gode råd til en god effektiv start på mit vægttab, da jeg helt har tabt motivationen. Bliver ved med at bilde mig ind det bare er et par kg.  

Jeg har tænkt på NUPO kuren eller de der XL-S Medical piller.. men har ingen erfaringer med noget af det.

Så PLEASE hjælp mig!!!!!

Hilsen hende den tykke

Har du overvejet noget træning du kan lave derhjemme? Så er det tit og ofte lettere at få gjort. Der findes rigtig mange enormt effektive kropsvægt-øvelser og hvis man kombinerer dem i en workout får de også pulsen op, samtidig med at de styrker musklerne. Du kan også købe en eller to kettlebells du kan have derhjemme og lave en masse øvelser med dem - det er kanon forbrænding og opstramning

hvad angår kost vil jeg personligt aldrig anbefale nogle kurer, da jeg synes det er lidt noget fis når man jo sjældent kan holde det. Og hvis du siger at du spiser sundt og varieret, lyder det til at du hurtigt kan smide de 5 kg udelukkende ved bevægelse  

Anmeld

9. juli 2013

esioul

christina92 skriver:

Så PLEASE hjælp mig!!!!!

Hilsen hende den tykke

Hold dig fra det og gå nogle ture i stedet hvis det er det der halter.

Det nytter jo ikke at spise nupo og lign hvis det er fordi du ikke rører dig nok. Jo måske nu, men det vil jo ryge på igen når du går væk fra nupo. Det handler hvis ikke så meget om kur, men at få ændret livsstil så motion bliver en del af den

Anmeld

9. juli 2013

gonefishing

christina92 skriver:

Så PLEASE hjælp mig!!!!!

Hilsen hende den tykke

Hvis det er fordi du ikke dyrker nok motion så ville jeg ikke begynde på piller eller nupo, det er KUN til folk med sukkertrang eller som spiser for meget hvidt brød osv.

Jeg selv skal prøve dunkan kuren når jeg kan, ellers kan jeg sige at en wii eller xbox med trænings spil er SUPER godt, hvis man ikke lige føler for at skulle ud og løbe en tur i heden.

Anmeld

9. juli 2013

christina92

Flodkilling skriver:

Hvis det er fordi du ikke dyrker nok motion så ville jeg ikke begynde på piller eller nupo, det er KUN til folk med sukkertrang eller som spiser for meget hvidt brød osv.

Jeg selv skal prøve dunkan kuren når jeg kan, ellers kan jeg sige at en wii eller xbox med trænings spil er SUPER godt, hvis man ikke lige føler for at skulle ud og løbe en tur i heden.

Jeg tænker at min sukkertrang kommer af at jeg lige PT ikke får mig rørt det jeg burde.

Så kunne NUPO'en nu taget noget af sukkertrangen og sætte lidt skub i det hele, bliver det nok også nemmere at motivere mig selv til at komme ud og løbe.

Nu har jeg aftalt med min gamle løbe makker (som også er blevet mor imellem tiden) at vi starter op igen efter ferien

Anmeld

9. juli 2013

christina92

emmagirl skriver:

Har du overvejet noget træning du kan lave derhjemme? Så er det tit og ofte lettere at få gjort. Der findes rigtig mange enormt effektive kropsvægt-øvelser og hvis man kombinerer dem i en workout får de også pulsen op, samtidig med at de styrker musklerne. Du kan også købe en eller to kettlebells du kan have derhjemme og lave en masse øvelser med dem - det er kanon forbrænding og opstramning

hvad angår kost vil jeg personligt aldrig anbefale nogle kurer, da jeg synes det er lidt noget fis når man jo sjældent kan holde det. Og hvis du siger at du spiser sundt og varieret, lyder det til at du hurtigt kan smide de 5 kg udelukkende ved bevægelse  

Åhh jeg ved jo godt at du har ret, og ved også at så snart jeg kommer i gang igen så skal det hele nok gå... Har bare INGEN motivation til at komme afsted lige nu, så tænkte at et kickstartet vægttab kunne hjælpe mig til at komme ud af døren..

Men ved godt du har ret, så nu har jeg aftalt med min gamle løbe makker at vi starter op igen efter ferien  Har jo også en halv maraton jeg gerne skulle nå inden PB2 i slutningen af 2015

Anmeld

9. juli 2013

Giraffen

christina92 skriver:

Så PLEASE hjælp mig!!!!!

Hilsen hende den tykke

mit råd er at sparke dig selv hårdt bagi mht træning de første par gange, så kommer motivationen af sig selv BAGEFTER

synes det virker vildt fjollet at starte med slankeprodukter, når du selv siger at det er motionen der mangler

GØR DET GØR DET GØR DET og NYD det bagefter og husk den nydelse så du også husker at gøre det igen og igen

Anmeld

9. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
christina92 skriver:

Så PLEASE hjælp mig!!!!!

Hilsen hende den tykke

Du skriver selv du sikker på at det ikke er kosten, så er der jo Ingen grund til at bevæge sig ud i nupo. 

Men hvad med nogen laaaange gåture. Vejret er jo skønt

Anmeld

9. juli 2013

mommy1991

christina92 skriver:

Åhh jeg ved jo godt at du har ret, og ved også at så snart jeg kommer i gang igen så skal det hele nok gå... Har bare INGEN motivation til at komme afsted lige nu, så tænkte at et kickstartet vægttab kunne hjælpe mig til at komme ud af døren..

Men ved godt du har ret, så nu har jeg aftalt med min gamle løbe makker at vi starter op igen efter ferien  Har jo også en halv maraton jeg gerne skulle nå inden PB2 i slutningen af 2015

Men hvis du laver noget derhjemme, behøver du jo lige netop ikke komme ud af døren Og løbetræning kombineret med styrke er også meget bedre end udelukkende løb. Det vil gavne dit løb at du styrketræner ved siden af - og styrketræning sætter forbrændingen op og så taber du dig Win-win!

Anmeld

10. juli 2013

christina92

mor:) skriver:

Du skriver selv du sikker på at det ikke er kosten, så er der jo Ingen grund til at bevæge sig ud i nupo. 

Men hvad med nogen laaaange gåture. Vejret er jo skønt

Jeg skriver hvertfald at vi ikke lever af MC D og lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.