Jeg er simpelthen for tyk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2013

christina92

emmagirl skriver:

Men hvis du laver noget derhjemme, behøver du jo lige netop ikke komme ud af døren Og løbetræning kombineret med styrke er også meget bedre end udelukkende løb. Det vil gavne dit løb at du styrketræner ved siden af - og styrketræning sætter forbrændingen op og så taber du dig Win-win!

Jeg får det simpelthen ikke gjort hvis det kun er min egen rygrad herhjemme der skal få mig ud af sofaen. Spørg bare den Crosstrainer der er placeret i stuen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

mommy1991

christina92 skriver:

Jeg får det simpelthen ikke gjort hvis det kun er min egen rygrad herhjemme der skal få mig ud af sofaen. Spørg bare den Crosstrainer der er placeret i stuen!

Årh for pokker  Så må du få en træningsmakker der kan hive dig op af sofaen  

Anmeld

10. juli 2013

Monski

christina92 skriver:

Ja... nu går det her vidst ikke længere...

Jeg var en af de heldige som dagen efter jeg havde født, havde tabt alt det jeg havde taget på under graviditeten, men nu 10 mdr. efter har jeg taget 5,5 kg. på.

Og den virker til at være stigende  Jeg føler mig træls at se på og har det ikke godt med det, men hold op jeg synes det er svært at ændre på.

Vi spiser varieret og forholdsvis sundt, vi kunne sagtens spise flere grøntsager, men vi spiser ikke usundt og en masse junk.

Meget af problemet ligger helt sikkert i at jeg ikke får rørt mig nok.

Jeg vil HELT VILD gerne have gode råd til en god effektiv start på mit vægttab, da jeg helt har tabt motivationen. Bliver ved med at bilde mig ind det bare er et par kg.  

Jeg har tænkt på NUPO kuren eller de der XL-S Medical piller.. men har ingen erfaringer med noget af det.

Så PLEASE hjælp mig!!!!!

Hilsen hende den tykke

Jeg har sat mig et mål med at gå minimum en time om dagen her i sommeren i dag gik jeg en tur på 5 timer, åh Gud det var hårdt.
Men det er en super dejlig måde at få motion på og så er det jo perfekt for de små.
Jeg prøver også så vidt muligt at gå over til de steder jeg skal hen, det tager tid men det er en nem motion

Anmeld

11. juli 2013

christina92

Monski skriver:

Jeg har sat mig et mål med at gå minimum en time om dagen her i sommeren i dag gik jeg en tur på 5 timer, åh Gud det var hårdt.
Men det er en super dejlig måde at få motion på og så er det jo perfekt for de små.
Jeg prøver også så vidt muligt at gå over til de steder jeg skal hen, det tager tid men det er en nem motion

Carolina ville kede sig ihjel hvis hun skulle sidde i sin barnevogn i en time

Anmeld

11. juli 2013

Monski

christina92 skriver:

hvor gammel er hun? anthon er jo også på vej til 4 så vi går tit nogle noget længere ture og så går han bare det han gider og resten af tiden er han i klapvognen.
ellers kan du måske gøre det når hun sover til middag?

Anmeld

11. juli 2013

christina92

Monski skriver:

hvor gammel er hun? anthon er jo også på vej til 4 så vi går tit nogle noget længere ture og så går han bare det han gider og resten af tiden er han i klapvognen.
ellers kan du måske gøre det når hun sover til middag?

Hun er knap 10 mdr. Og det er bare KUN sjovt hvis man selv må kravle rundt og rejse sig op af alt ting.

Anmeld

12. juli 2013

lineog4

Hvad med at gå når hun sover?  Jeg var så "heldig" med min nummer 3 han kun ville sove når barnevognen trillede og så kunne han snildt tage 3 timer så god motion til mor og god søvn til sønnike

Anmeld

12. juli 2013

AnthonsMor

christina92 skriver:

Jeg var en af de heldige som dagen efter jeg havde født, havde tabt alt det jeg havde taget på under graviditeten, men nu 10 mdr. efter har jeg taget 5,5 kg. på.

Og den virker til at være stigende  Jeg føler mig træls at se på og har det ikke godt med det, men hold op jeg synes det er svært at ændre på.

Vi spiser varieret og forholdsvis sundt, vi kunne sagtens spise flere grøntsager, men vi spiser ikke usundt og en masse junk.

Jeg vil HELT VILD gerne have gode råd til en god effektiv start på mit vægttab, da jeg helt har tabt motivationen. Bliver ved med at bilde mig ind det bare er et par kg.  

Jeg har tænkt på NUPO kuren eller de der XL-S Medical piller.. men har ingen erfaringer med noget af det.

Så PLEASE hjælp mig!!!!!

Hilsen hende den tykke

Du skulle nødig snakke
Jeg er 30+ overvægtig..

Men en helt anden ting, det er dumt med nupo osv., det virker lige med det samme, ja, meeeeen den dag du stopper med det stopper effekten også

Så jeg tænker gode gå/løbeture?

Anmeld

12. juli 2013

lottemusen

Det lyder som om at du er i samme situation som mig. Jeg synes også selv jeg er blevet lidt for tyk efter jeg har født... 

Vi spiser også forholdvis sundt og varieret herhjemme (dog har jeg en meget sød tand som driller engang i mellem ), men det er helt klart også motionen der mangler her!!! Og ja, det er skide svært at finde motivationen frem og komme op af sofaen. Jeg har valgt at starte roligt op.

De sidste 4 uger har jeg løbet 2,2 km hver onsdag. Det er ikke meget, men en start.
Og en dag, hvor jeg var meget træt og virkelig ikke orkede, tog jeg en løbetur alligevel, for jeg vidste, at jeg ville have det godt bagefter. Og det havde jeg selvfølgelig!  

Jeg har ikke haft et bestemt tidspunkt på dagen jeg har løbet. Jeg har gjort det, når der var tid til det. Og at det lige blev en onsdag hver gang er et tilfælde. Men en gang om ugen, er mit mål lige foreløbigt.

Mine råd til dig er, at du skal starte roligt op. Sæt realistiske mål. Så kan du altid øge træningen med tiden. 
Tænk på, hvor godt du får det efter du har trænet. Og lav lige præcis den træningsform du har lyst til. 
Og træn når du har tid til det. Om det så bliver mandag eller tirsdag, og om det bliver et kvarter eller en time er lige meget. Hovedsagen er, at du gør det 

Jeg håber, at dette var en lille hjælp til at komme i gang 

Anmeld

13. juli 2013

Sitrani

christina92 skriver:

Så PLEASE hjælp mig!!!!!

Hilsen hende den tykke

Hejsa

Jeg er selv overvægtig. Vejer ca. 13 kg for meget, og har længe prøvet at tabe mig vha. motion og sund kost, men det holder kun et par uger, så ryger motivationen, og jeg ryger i, og æder usundt igen! Jeg er afhængig af sukker, og har derfor valgt at starte på Nupo, da det for mig er meget nemmere, ikke at skulle forholde mig til mad eller slik, men bare skulle drikke 6 shakes om dagen, og så er det det, og min krop får hvad den har brug for Har nu været igang i 1 uge og skal på vægten imorgen.. Tror jeg har tabt mig en del - kan se det i spejlet Så glæder mig.. Jeg vil fortsætte 2 uger endnu, og se hvad resultatet bliver, og hvis det er godt, så fortsætter jeg med Nupo For mig fungerer det.. Og det er en god måde at sætte et vægttab igang fordi man ser hurtige resultater, som så selvfølgelig skal holdes efterfølgende... Men når jeg så har tabt mig det jeg vil, så har jeg selvfølgelig tænkt mig at spise sundt og stadig dyrke motion, så jeg ikke tager på igen Ellers er alt arbejdet spildt...

Men held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.