Jeg fik en samtale med en speciallæge. Lidt for tidligt, men det var fordi en sekretær havde misforstået noget i min vandrejournal 
Jeg skulle normalt have haft "fødels-snak" med lægen omkring nu, og det gik egentlig bare ud på at vi talte om, hvorvidt jeg ville have KS igen eller føde normalt.
Det var en meget god snak, hvor jeg også fik fortalt om min angst for at føde normalt. Sidst forsøgte jeg også at tale med JM om det, men følte mig bestemt heller ikke taget alvorligt, så ender godt dine følelser.
Er det muligt at du evt. kan få en snak med en læge, eller få en anden JM? Det er jo ret vigtigt at moderen føler sig tryg ved hele forløbet, og føler at der bliver lyttet til ens tanker og følelser.
Jeg fik lovning på, at skulle jeg gå i fødsel af mig selv, så må jeg komme ind til tjek med det samme, så vi kan se om den lille reagerer lige så dårligt på veer som Daniel gjorde.
Derudover sagde hun at de ville tage mig alvorligt denne gang, og have med i betragtning at jeg jo har piskesmæld, og ikke har så mange kræfter som andre, og vil være forstående hvis jeg siger stop, og så give mig KS i stedet for.
'
Alt i alt følte jeg mig lyttet til og forstået, og føler mig mere tryg ved at prøve at føde normalt denne gang.
Så håber jeg bare at de er lige så forstående, når vi når så langt 
Anmeld