Det er simpelthen fordi der er SÅ mange ulemper med KS i forhold til alm fødsel. Både for dig, men ISÆR for dit barn der bare ikke får den bedste start på livet hvia man ser lidt koldt og kynisk på det. Du har større chancer for at dit barn for kronisk luftvejssygdom som astma og bronkitis f.eks...det er bare en af generme dit barn måske skal leve med.
Der er mange mange flere, men ingen grund til at pensle det hele ud for dig, du kan selv google det:-)
Men det er derfor de er tilbagholdende med at give det ud for bekvemmelighedhedens skyld. For det er det du vil have. ! % er en risiko, men har læst risikoen ved et KS og for at der kommer komplikationer er større grad for dig og dit barn? den er faktisk væsentligt højere.
Jeg fik ks med barn nr 1, fødte selv nr 2, min datter 20 mdr efter og mærkede intet tilarret eller noget andet undervejs. Ikke at det er en trøst for dig, men du med det du skriver, så har du ikke sat dig godt nok ind i alle tingene, blot procenter for at arret kan briste hvilket som du selkv ved er ret usandsynligt vil ske. Men jo, nogle skal være de uheldige, men igen, mod alle de komplikationer du frivlligt fører på barnet ved at KS, så synes jeg ikke det kan opveje det andet.
Naturligvis skal de lytte til dig, men de vælger jo den løsning der rent faktisk VIL være bedst for dit barn og i de fleste tilfælde også moderen når der ingen medicinsk grund ligger bag.
dette er ikke en kritik, dette er for at prøve at forklare hvorfor deu ikke føler de lytter....de lytter, men er ikke enig og det er der en pænt god grund til:-)
Anmeld