raca skriver:
jammen der er ingen der vil udtale sig om hvor stor en del kræft tilfæde der kunne være undgået...
forde vac. er ikke gennem testet, og de har ikke haft toldmodig hed til at vente på at testgruppen var gamle nok til at dyrke sex.
og hpv overførs jo ikke hvis man bruger kondom og hvis man ikke har mange skiftende parter.
Tvivler på at de ikke vil udtale sig. Det er såmen nok bare lidt svært at sætte et præcist tal på. Og om det er 1, 50 eller 1000 man kan redde er mig sådan set underordnet. Det redder nogen. Bum!
Og som andre siger, så kan man sgu osse få et slagtilfælde af en pakke panodiler hvis man er enormt uheldig.
Og igen. Jeg kan godt forstå at de ikke ventede 20 år med at sende den på markedet, hvis den kan redde bare en ung pige eller en mor fra at dø fra sine børn.
Danmark er et af de lande der er hårdest ramt af det her, udsigterne er utroligt dårlige for folk der først har fået denne type kræft.
3 af mine gode veninder har fået konstateret celleforandringer allerede. Den ene i svær grad. Så jeg tør ikke at lade være.
Og et kondom beskytter mod meget. Bare ikke 100% eller noget der ligner mod hpv. Så ja....
Jeg synes at det er noget gylle at rende og sprede ubekræftede rygter om en vaccine der har mulighed for at rede folks liv, hvis man ikke engang har nogle konkrete beviser for sine påstande.
Anmeld