Jeg er enig med rigtig mange af de andre svar. Og så er jeg alvorligt bange for at i flytter problemet, hvis i flytter ham, hvis problemet i bund og grund ligger hos jeres søn.
når det kommer til madpakker, tror jeg vi arbejder ret ens landet over og jeg tror desværre ikke at du opnår det du tror du kan opnå ved at flytte ham. 
og så siger de "kloge" jo, at hysteri omkring barnets madvaner ofte ender med at gøre det værre.
jeg har en søn som er ofte syg og har tabt sig/stået stille i vægt.
jeg står så lige omvendt, nu med pædagoger der står på hænder og fødder for at få ham til at spise. for leden dag havde de oven i købet taget hans pålæg over på andet brød for at få ham til at spise. (Ingen spisning har stået på 3-4 mdr og han er kun 16 mdr)
jeg har pænt bedt dem slappe af omkring hans mad, og jeg skal nok stå for bekymringerne hvis jeg finder grund til det.
Jeg har bedt dem tilbyde rugbrød og hvis han kun spiser lidt eller endda intet, kan de bare tilbyde alt det andeT "guf" 
og bum idag har ungen kværnet 3 portioner havregrød, hele sin madpakke og en ordentlig portion aftensmad + det løse 
Og han plejer altså ikke spise noget til nogen af disse måltider.
Så ja her lever vi efter dem gode gamle "han spiser nok når han bliver sulten"
og det ser altså ud til at virke, at være afslappet omkring maden.
Jeg sys det ville være så synd at flytte ham, hvis han ellers er glad. jeg har altså hellere en småtspisende men glad dreng, end en ulykkelig ædedolk (lidt sat på spidsen)
held og lykke med det. og måske du skulle runde lægen, så du kan få lidt ro o sjælen og besked på om du behøver være bekymret.