kan vi skifte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

LinLin

Laulund87 skriver:

Så synes jeg også der er gjort hvad der kunne gøres i dit tilfælde.. Jeg fornemmer bare at pædagogerne er helt ligeglade i TS' tilfælde

Vi skal have et møde i morgen bla fordi jeg har fået det indtryk at Maria ikke får nok tid til at spise, hun spiser MEGET langsomt

Selvfølgelig skal der ikke tvinges til at spise!

Problemet er måske at ts ikke er der i madsituationen så hun ved (går jeg ud fra) reelt ikke hvad og hvor meget de har forsøgt (og det gør jeg selvfølgelig heller ikke )

Vi har også de samme 2-3 stykker der altid sidder tilbage tilsidst men så er de jo bare de sidste der kommer ned i garderoben

I finder en holdbar løsning til mødet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Laulund87

LinLin skriver:

Problemet er måske at ts ikke er der i madsituationen så hun ved (går jeg ud fra) reelt ikke hvad og hvor meget de har forsøgt (og det gør jeg selvfølgelig heller ikke )

Vi har også de samme 2-3 stykker der altid sidder tilbage tilsidst men så er de jo bare de sidste der kommer ned i garderoben

I finder en holdbar løsning til mødet!

Nej det er rigtigt og derfor må det være bedst med et møde så de kan få afklaret det hele

Ja jeg håber at få at vide at hun får den tid hun skal have, det undrer mig bare at hun kun spiser det halve og at hun kommer hjem med det hun elsker at spise. Så er det som om at der ikke er tid nok. Nu må vi se hvad de siger

Anmeld

4. juli 2013

Eliza

Jeg er enig med rigtig mange af de andre svar. Og så er jeg alvorligt bange for at i flytter problemet, hvis i flytter ham, hvis problemet i bund og grund ligger hos jeres søn. 

når det kommer til madpakker, tror jeg vi arbejder ret ens landet over og jeg tror desværre ikke at du opnår det du tror du kan opnå ved at flytte ham. 

og så siger de "kloge" jo, at hysteri omkring barnets madvaner ofte ender med at gøre det værre. 

jeg har en søn som er ofte syg og har tabt sig/stået stille i vægt. 

jeg står så lige omvendt, nu med pædagoger der står på hænder og fødder for at få ham til at spise. for leden dag havde de oven i købet taget hans pålæg over på andet brød for at få ham til at spise. (Ingen spisning har stået på 3-4 mdr og han er kun 16 mdr)

jeg har pænt bedt dem slappe af omkring hans mad, og jeg skal nok stå for bekymringerne hvis jeg finder grund til det. 

Jeg har bedt dem tilbyde rugbrød og hvis han kun spiser lidt eller endda intet, kan de bare tilbyde alt det andeT "guf" 

og bum idag har ungen kværnet 3 portioner havregrød, hele sin madpakke og en ordentlig portion aftensmad + det løse 

Og han plejer altså ikke spise noget til nogen af disse måltider. 

Så ja her lever vi efter dem gode gamle "han spiser nok når han bliver sulten"  

og det ser altså ud til at virke, at være afslappet omkring maden. 

Jeg sys det ville være så synd at flytte ham, hvis han ellers er glad. jeg har altså hellere en småtspisende men glad dreng, end en ulykkelig ædedolk (lidt sat på spidsen) held og lykke med det. og måske du skulle runde lægen, så du kan få lidt ro o sjælen og besked på om du behøver være bekymret. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.