kan vi skifte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.400 visninger
22 svar
27 synes godt om
4. juli 2013

Anonym trådstarter

er anonym da jeg ikke ønsker børnehaven et dårligt lys, men vi er desværre utilfredse

sagen er den at min dreng på 3 år går i en børnehave hvor de ikke priotere maden ret højt
dvs. at han får mad med som jeg self har smurt.
sagen er så den at lige fra start af er han kommet hjem med stort set hele sin madpakke hver gang, også sin frugt han får til eftermiddag,

han er en meget spinkel og tynd knægt som SKAL have sin mad, han kan ikke tåle at gå en hel dag på kun et halvt stykke brød

når vi siger til dem at de er nød til at tage lidt mere hånd om at han får spist sin mad går der nogen dage hvor det går godt og min søn får spist sin mad.
men så går det ned af bakke igen, og igen kommer han hjem med hele sin madpakke

vi er nu så trætte af at skal have fat i deres øre flere gange om ugen at min mand kom frem til at NU ville han have at vores søn skiftede børnehave.

men kan vi det ? skal vi have fat i nogen først? eller kan vi blot søge om en anden på pladsanvisningen ?

mange tak for fremtidige svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

er anonym da jeg ikke ønsker børnehaven et dårligt lys, men vi er desværre utilfredse

sagen er den at min dreng på 3 år går i en børnehave hvor de ikke priotere maden ret højt
dvs. at han får mad med som jeg self har smurt.
sagen er så den at lige fra start af er han kommet hjem med stort set hele sin madpakke hver gang, også sin frugt han får til eftermiddag,

han er en meget spinkel og tynd knægt som SKAL have sin mad, han kan ikke tåle at gå en hel dag på kun et halvt stykke brød

når vi siger til dem at de er nød til at tage lidt mere hånd om at han får spist sin mad går der nogen dage hvor det går godt og min søn får spist sin mad.
men så går det ned af bakke igen, og igen kommer han hjem med hele sin madpakke

vi er nu så trætte af at skal have fat i deres øre flere gange om ugen at min mand kom frem til at NU ville han have at vores søn skiftede børnehave.

men kan vi det ? skal vi have fat i nogen først? eller kan vi blot søge om en anden på pladsanvisningen ?

mange tak for fremtidige svar

Umiddelbart tænker jeg: Selvfølgelig kan I skifte. Det er helt og aldeles op til jer.

Men dernæst tænker jeg også, at det dæleme IKKE KAN PASSE, at personalet, hvor drengen allerede går i børnehave, ikke magter at sørge for, han får mad hver dag. Det er deres opgave, og de må se at komme ind i kampen.- Har du talt med lederen og haft et decideret møde med dem? Hvis ikke, synes jeg, det bør prøves af først.  (Hvis I da i øvrigt er glade for stedet, - synes I generelt, det er en ringe institution, så kan det jo være det samme, og I kan ligeså godt flytte nu).

Held og lykke med det

Anmeld

4. juli 2013

Maja88

Kunne det tænkes pædagogerne gør hvad de kan men din søn simpelthen ikke vil spise i bh..

Har gpdt nok stået overfor mange forældre som har klaget sin nød.. selvom jeg konstant opfordrer barnet til at spisr og det som oftest får 10min længere til det end alle andre..

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Umiddelbart tænker jeg: Selvfølgelig kan I skifte. Det er helt og aldeles op til jer.

Men dernæst tænker jeg også, at det dæleme IKKE KAN PASSE, at personalet, hvor drengen allerede går i børnehave, ikke magter at sørge for, han får mad hver dag. Det er deres opgave, og de må se at komme ind i kampen.- Har du talt med lederen og haft et decideret møde med dem? Hvis ikke, synes jeg, det bør prøves af først.  (Hvis I da i øvrigt er glade for stedet, - synes I generelt, det er en ringe institution, så kan det jo være det samme, og I kan ligeså godt flytte nu).

Held og lykke med det

nej vi har ik haft et møde med ledelsen, men ja det kunne nok være en ide nu at prøve først

vi er bare så trætte af at kæmpe

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Kunne det tænkes pædagogerne gør hvad de kan men din søn simpelthen ikke vil spise i bh..

Har gpdt nok stået overfor mange forældre som har klaget sin nød.. selvom jeg konstant opfordrer barnet til at spisr og det som oftest får 10min længere til det end alle andre..

VI kender vores dreng, og vi ved at han godt kan snøre folk

han har simpelthen for travlt med at komme ud og lege

men det duer jo simpelthen bare ikke at han render på ingenting, det kan kroppen jo ikke tåle..

så det duer ikke som undskyldning med ham, at han nok bare ikke er sulten

for så snart han er blevet hentet siger han mad mad mad er sulten
og så er vi godt klar over IGEN at madpakken er hjemme fyldt igen

også frugten selvom han har fået den tilbudt 45 minutter før han hentes

Anmeld

4. juli 2013

Maja88

Anonym skriver:

VI kender vores dreng, og vi ved at han godt kan snøre folk

han har simpelthen for travlt med at komme ud og lege

men det duer jo simpelthen bare ikke at han render på ingenting, det kan kroppen jo ikke tåle..

så det duer ikke som undskyldning med ham, at han nok bare ikke er sulten

for så snart han er blevet hentet siger han mad mad mad er sulten
og så er vi godt klar over IGEN at madpakken er hjemme fyldt igen

også frugten selvom han har fået den tilbudt 45 minutter før han hentes

Men pædagogerne kan jo ikke tvinge ham til at spise.. der spises madpakker i et bestemt tidsrum og er sikker på pædagogerne genntagne gange opfordrer til rugbrødet skal spises.. er enig med dig i det ikke er meget han spiset.. men hvadskal pædagogerne gøre

Anmeld

4. juli 2013

Laulund87

Jeg synes ikke det er for meget at forlange at de tager ordentlig hånd om det!

Nogle børn, inkl min datter, skal man være lidt mere efter for de har for travlt til at spise. Tag fat i dem og forlang et møde siden de tydeligvis ikke hører efter. Vi skal selv have møde med vores børnehave i morgen pga flere problemer og bliver det ikke bedre, skifter vi.

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Men pædagogerne kan jo ikke tvinge ham til at spise.. der spises madpakker i et bestemt tidsrum og er sikker på pædagogerne genntagne gange opfordrer til rugbrødet skal spises.. er enig med dig i det ikke er meget han spiset.. men hvadskal pædagogerne gøre

det er deres arbejde, så de skal gøre hvad der skal til

kan de ikke klare det så må de sige det og så må vi finde en børnehave der kan

ja det er hårdt sagt, men det er også mit guld det handler om som absolut ikke får det han skal have q

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jeg synes ikke det er for meget at forlange at de tager ordentlig hånd om det!

Nogle børn, inkl min datter, skal man være lidt mere efter for de har for travlt til at spise. Tag fat i dem og forlang et møde siden de tydeligvis ikke hører efter. Vi skal selv have møde med vores børnehave i morgen pga flere problemer og bliver det ikke bedre, skifter vi.

ja, vi må have et møde stablet på benene så vi kan få gjort noget ved det, kan de ikke så det bare ærgeligt og så må vi videre

Anmeld

4. juli 2013

Maja88

Anonym skriver:

det er deres arbejde, så de skal gøre hvad der skal til

kan de ikke klare det så må de sige det og så må vi finde en børnehave der kan

ja det er hårdt sagt, men det er også mit guld det handler om som absolut ikke får det han skal have q

Men tror bare ikke en anden børnehave er svaret.. 

Hvor længe har han gået der???

Hvad er det helt præcist du gerne vil pædagogerne skal gøre??? De kan jo ike fyaisk tvinge maden i ham...

I skal ikke tro, vi som pædagogerne er ligeglade med børnene ikke spiser noget..

Jeg har nok 100gange på 30min til et barn sagt.. tag en bid af rugbrødet og alligevel nåede det kun et halvt brød.. mere kan man jo ikke gøre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.