Aagaard skriver:
Hej 
Jeg læser Biologi og har lige afsluttet 2. år - jeg fik Milja i sommerferien efter 1. studieår og holdt 1 års barsel (med de 12 barselsklip) og startede så igen året efter på 2. år, som jeg nu har afsluttet.
Det kan sagtens lade sig gøre, hvis i er to om det. Den ene afleverer og den anden henter. Desuden gør jeg det sådan at jeg har en "arbejdsdag" på 8 timer om dagen - præcis som var det en "normal" arbejdsdag. Det er vigitgt at være deciplineret og møde kl 8 selv om man først har timer fra kl 10 og sørge for at gå på læsesalen, eller aftale at lave de afleveringer der nu er i mellemtimerne.
Jeg syntes at det er sværest i læseperioderne, men er man stadig skriks med sig selv og møder kl 7-8 stykker og tager hjem kl 16-17 stykker, så skal man nok få læst det der skal læses. Det sværeste syntes jeg er at få en læsegruppe, der er indstillet på at der altså ikke er tid til først at starte kl 10.
Jeg syntes at det har været dejligt at få barn under uddannelse og så "sent" som du vil få det - så er det da bare helt perfekt.
Men der er altså noget med at man skal ud og rejse i ½ år under en ph.D.... er det regnet ind i planen?
Line
Var det svært at starte i en ny klasse? 
ja der skal helt sikkert noget disciplin til, det håber jeg lidt kommer naturligt, hvis man gerne vil klare sig godt. Er vant til at sidde fra 9 til 17.30 i eksamensperioderne, så jeg har da gjort det før...
ja det med udlandsrejse bliver jeg lige nød til at få tjekket, havde jeg ærligt talt ikke skænket en tanke, måske man kan tage barn og mand med.. 
Anmeld