Anonym skriver:
Hej 
jeg går på en videregående uddannelse og er bare mega skruk.
Jeg er bare i tvivl om det kan lade sig gøre, at have sådan en skøn lille put og samtidig kunne komme igennem uddannelsen? Jeg tror dog ikke jeg kan vente til helt efter min uddannelse (jeg vil gerne have en phd).
Det skal siges, at jeg synes jeg har mange skemalagte timer og mange lektier for.
det ville være fedt at høre fra nogle, der har erfaringer med at få et barn på en uddannelse, hvor man har mange timer og mange lektier. Hvordan fik i det til at køre rundt?
Min kæreste er også studerende.
jeg ska starte på 3. År efter sommerferien og overvejer at få en baby på 4. År/ kandidaten.
Tak for hjælpen 
Go for it

Jeg var cirka halvvejs i min bachelor uddannelse da jeg blev gravid, ingen problemer i forhold til sygemelding i graviditeten og senere barsel -de har jo set gravide studerende før

Jeg læser medicin og vi har ret mange undervisningstimer og også et meget stort pensum der skal læses.
Herhjemme har vi indrettet os så jeg afleverer og min mand henter -det ku for såvidt sagtens være omvendt, men det at jeg ikke både skal hente og bringe giver lidt luft i fht læsningen.
Jeg bruger 8 timer om dagen (+transport) på studiet -fuldstændigt som jeg ville gøre med et fuldtidsarbejde
Det er forskelligt hvordan jeg bruger de 8 timer afhængigt af mit skema den pågældende dag. Jeg er ret disciplineret med at gå på læsesalen i mellemtimer -ellers kunne det ikke hænge sammen.
Op til eksamen skruer jeg gerne op for timerne, men det er sjældent jeg ikke er hjemme senest til spisetid.
Så alt i alt bruger jeg den tid jeg ellers ville bruge på et arbejde og det fungerer rigtigt fint -jeg er godt med på studiet og synes også jeg har rigeligt med overskud til jævnligt at holde en fridag med min datter hvis hun (eller jeg) trænger til det.
Jeg læser kun sjældent om aftenen, -der har vi voksentid