Lægebesøg + av av av

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

LilleChelle

grinny skriver:

Har den sidste uge haft så mange smerter i lænden, som gik ned over balderne, i lårene og rundt om hofteskålen. Kunne ikke stå, gå, sidde eller noget som helst!

Alt jeg gjorde/gør er bare en pine og et smertehelvede. 

Var hos lægen idag og ja, jeg har fået bækkenløsning 15+2 

Øv hvor er det bare trist og av av av! Men må bare hvile så meget som muligt når det gør ondt og lytte godt til min krop!

Øv - jeg har været der  

Og det var også helt fra starten af 2. trimester. 

- Jeg havde STOR gavn af akupunktur på sygehuset. Jeg blev henvist af jordemoderen og fik det derved gratis  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

L&V

grinny skriver:

Skal starte til svømning for lægen sagde også at det var godt, og så må jeg jo bare cykle i stedet for at gå, elsker ellers at gå  Går normalt 5-10 km. om dagen 

Cykling er i hvert fald meget mere skånsomt og svømning er bare dejligt i graviditeten generalt

Anmeld

4. juli 2013

BigHope13

grinny skriver:

Ja puha, det har jeg godt nok også 

Ja vi skal til kønsscanning på lørdag (OM 2 DAGE!! ) Behøver jeg at sige at jeg glæder mig?! 

Har drømt 3 gange at det bliver en dreng og er blevet spået (sådan rigtigt spået med forlovelsesring og hele skidtet) til en pige sååå, det bliver spændende 

Uhh hvor spændende altså, den update vil jeg holde øje med så

Anmeld

5. juli 2013

Nessie

grinny skriver:

Har heldigvis en mor der meget gerne vil hjælpe til så det er bare rigtig dejligt 

Kæresten kommer nemlig også sent hjem her, og synes bare ikke at han skal læbe rundt og lave det hele, han skal da også have fri en gang imellem 

Og jeg slapper af så meget som min krop behøver og så må vi se om det udvikler sig.  

Godt at du både kan få lidt hjælp, og lytter til din krop 

Jeg begyndte til graviditetssvømning for længe siden, og det er faktisk en rigtig fin måde at få rørt sig lidt på, uden at overbelaste kroopen, så det kan klart anbefales, hvis du har mulighed for det 

Anmeld

5. juli 2013

grinny

Nessie skriver:

Godt at du både kan få lidt hjælp, og lytter til din krop 

Jeg begyndte til graviditetssvømning for længe siden, og det er faktisk en rigtig fin måde at få rørt sig lidt på, uden at overbelaste kroopen, så det kan klart anbefales, hvis du har mulighed for det 

Ville gerne, men har lige fundet ud af at de har lukket det hele fordi de skal bygge nyt  Og der er langt til næste svømmehal

Anmeld

5. juli 2013

Nessie

grinny skriver:

Ville gerne, men har lige fundet ud af at de har lukket det hele fordi de skal bygge nyt  Og der er langt til næste svømmehal

Æv, det kan ellers være rigtig godt med lidt bevægelse i varmt vand

Anmeld

5. juli 2013

grinny

Nessie skriver:

Æv, det kan ellers være rigtig godt med lidt bevægelse i varmt vand

Ja ville også rigtig gerne  Må bare tage meget tit i lalandia 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.