Lægebesøg + av av av

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2013

grinny

l.kjoeller skriver:

jeg fik det også så tidligt. føler med dig. du kan lave nogle bækkenbundsøvelser der hjælper lidt på smerterne og hindre følger.

Lægen sagde faktisk til mig at det var helt normalt at det startede omkring uge 15-16? Synes det er vildt, troede først det var senere. 

Må lige kigge lidt på de der øvelser, det bliver nok meget nyttige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

l.kjoeller

grinny skriver:

Lægen sagde faktisk til mig at det var helt normalt at det startede omkring uge 15-16? Synes det er vildt, troede først det var senere. 

Må lige kigge lidt på de der øvelser, det bliver nok meget nyttige

ja. du kan starte med at lave ganske almindelige knibe øvelser - de træner også lidt en smule.

Anmeld

3. juli 2013

BigHope13

grinny skriver:

Puha, du hr da også meget i "bagagen" så vil gerne tro at du har MANGE smerter  

Nu må vi se om det ender samme vej for mig, indtil videre er det bare at blive på sofaen de dage jeg har brug for det og ellers møder jeg op derude. Selvom det ikk er hårdt i sig selv er det faktisk hårdt at sidde på en stol 5-6 timer om dagen.

Men ja, må bare slappe af. Kæresten er heldigvis meget sød og hjælpsom så det er en god start  

Ja det kan såmænd godt sige, men prøver ikke at "brokke" mig for meget.
Føler mig generelt meget heldig har fundet min drømmemand og er lykkelig over at vente vores første barn efter års kamp, så bækkenløsning er blot et lille bump på vejen

lyder som en rigtig god idé og super godt med god støtte hjemmefra

over dig fuldstændig ret det er hårdt at sidde ned for længe af gangen det bedst hvis man kan skifte stillinger

Anmeld

4. juli 2013

Nessie

Jeg fik det også tidligt, og har været fuldtidssygemeldt siden starten af april.

Der er ikke andet for, end at du passer på dig selv, og hviler så meget som muligt, og undlader støvsugning og gulvvask.

Zoneterapi eller akupunktur kan måske tage de værste smerter for dig.

Her har vi fået min niece til at hjælpe med at gøre ret, og min far kommer ind i mellem og hjælper lidt til i haven.

Jeg kan ikke rigtig noget, og manden er først hjemme ved 17 tiden hver dag, så det er også begrænset hvad han kan nå.
Så hvis du kan få lidt hjælp rindt omkrng, vil det også aflaste en hel del 

Anmeld

4. juli 2013

L&V

Øv bækkenløsning er bare ikke sjovt. Svømning og cykling er en super go måde at holde kroppen igang på en skånsom måde og ka hjælpe så det ikke udvikler sig så hurtigt..

Anmeld

4. juli 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Ja det kan såmænd godt sige, men prøver ikke at "brokke" mig for meget.
Føler mig generelt meget heldig har fundet min drømmemand og er lykkelig over at vente vores første barn efter års kamp, så bækkenløsning er blot et lille bump på vejen

lyder som en rigtig god idé og super godt med god støtte hjemmefra

over dig fuldstændig ret det er hårdt at sidde ned for længe af gangen det bedst hvis man kan skifte stillinger

Vi har også prøvet længe så er også bare lykkelig også selvom der kommer en bækkenløsning i vejen  Men har ikke haft kvalme, opkast eller noget som helst andet så indtil videre har det jo været en perfekt graviditet 

Anmeld

4. juli 2013

grinny

Nessie skriver:

Jeg fik det også tidligt, og har været fuldtidssygemeldt siden starten af april.

Der er ikke andet for, end at du passer på dig selv, og hviler så meget som muligt, og undlader støvsugning og gulvvask.

Zoneterapi eller akupunktur kan måske tage de værste smerter for dig.

Her har vi fået min niece til at hjælpe med at gøre ret, og min far kommer ind i mellem og hjælper lidt til i haven.

Jeg kan ikke rigtig noget, og manden er først hjemme ved 17 tiden hver dag, så det er også begrænset hvad han kan nå.
Så hvis du kan få lidt hjælp rindt omkrng, vil det også aflaste en hel del 

Har heldigvis en mor der meget gerne vil hjælpe til så det er bare rigtig dejligt 

Kæresten kommer nemlig også sent hjem her, og synes bare ikke at han skal læbe rundt og lave det hele, han skal da også have fri en gang imellem 

Og jeg slapper af så meget som min krop behøver og så må vi se om det udvikler sig.  

Anmeld

4. juli 2013

grinny

Månsson skriver:

Øv bækkenløsning er bare ikke sjovt. Svømning og cykling er en super go måde at holde kroppen igang på en skånsom måde og ka hjælpe så det ikke udvikler sig så hurtigt..

Skal starte til svømning for lægen sagde også at det var godt, og så må jeg jo bare cykle i stedet for at gå, elsker ellers at gå  Går normalt 5-10 km. om dagen 

Anmeld

4. juli 2013

BigHope13

grinny skriver:

PPræ

Vi har også prøvet længe så er også bare lykkelig også selvom der kommer en bækkenløsning i vejen  Men har ikke haft kvalme, opkast eller noget som helst andet så indtil videre har det jo været en perfekt graviditet 

Præcis lige som min graviditet, er også sluppet billigt om de ellers normale gener. Og det tror jeg bare er med at nyde, har næsten helt ondt af dem som ligger med døgn kvalme Pyha
vil i vide hvad i venter jer??
Jeg blev spået til at vente en dreng pga den "lette" graviditet af venner og familie. Og de fik sørme ret

Anmeld

4. juli 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Præcis lige som min graviditet, er også sluppet billigt om de ellers normale gener. Og det tror jeg bare er med at nyde, har næsten helt ondt af dem som ligger med døgn kvalme Pyha
vil i vide hvad i venter jer??
Jeg blev spået til at vente en dreng pga den "lette" graviditet af venner og familie. Og de fik sørme ret

Ja puha, det har jeg godt nok også 

Ja vi skal til kønsscanning på lørdag (OM 2 DAGE!! ) Behøver jeg at sige at jeg glæder mig?! 

Har drømt 3 gange at det bliver en dreng og er blevet spået (sådan rigtigt spået med forlovelsesring og hele skidtet) til en pige sååå, det bliver spændende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.