Lægebesøg + av av av

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
26 svar
4 synes godt om
3. juli 2013

grinny

Har den sidste uge haft så mange smerter i lænden, som gik ned over balderne, i lårene og rundt om hofteskålen. Kunne ikke stå, gå, sidde eller noget som helst!

Alt jeg gjorde/gør er bare en pine og et smertehelvede. 

Var hos lægen idag og ja, jeg har fået bækkenløsning 15+2 

Øv hvor er det bare trist og av av av! Men må bare hvile så meget som muligt når det gør ondt og lytte godt til min krop!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

BigHope13

grinny skriver:

Har den sidste uge haft så mange smerter i lænden, som gik ned over balderne, i lårene og rundt om hofteskålen. Kunne ikke stå, gå, sidde eller noget som helst!

Øv hvor er det bare trist og av av av! Men må bare hvile så meget som muligt når det gør ondt og lytte godt til min krop!

Det er en træls dom at få også når det kommer så tidligt i graviditeten håber du kan holde det ud. Og lær at lyt til din krop og hvil dig når den har behov.
Blev selv sygemeldt med begyndende bækkenløsning i uge 11 og ved uge 16 sygemeldt på fuldtid frem til termin.

Anmeld

3. juli 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Det er en træls dom at få også når det kommer så tidligt i graviditeten håber du kan holde det ud. Og lær at lyt til din krop og hvil dig når den har behov.
Blev selv sygemeldt med begyndende bækkenløsning i uge 11 og ved uge 16 sygemeldt på fuldtid frem til termin.

Puha, det var ikke mange uger fra begyndende til fuldtid 

Hvilket arbejde har/havde du? Hvis man må spørge 

Hun ville sygemelde mig fuldtid idag, men da jeg "bare" er på kontanthjælp og i sådan noget kursus noget lige nu så intet krævende, men hun sagde at hvis det bliver værre skal jeg sygemeldes lige meget hvad jeg laver 

Anmeld

3. juli 2013

BigHope13

grinny skriver:

Puha, det var ikke mange uger fra begyndende til fuldtid 

Hvilket arbejde har/havde du? Hvis man må spørge 

Hun ville sygemelde mig fuldtid idag, men da jeg "bare" er på kontanthjælp og i sådan noget kursus noget lige nu så intet krævende, men hun sagde at hvis det bliver værre skal jeg sygemeldes lige meget hvad jeg laver 

Jeg har desværre intet arbejde og også derfor jeg kun blev sygemeldt på deltid i første omgang så vi kunne se hvordan det gik senere i graviditeten, men kunne så godt mærke at det blot blev værre fra dag til dag. Så lægen og jeg så ikke anden udvej end at fuldtidssygemelde.

Jeg har i forvejen skæv bækken samt en diskusprolaps fra da jeg var 19 som godt kunne være medvirkende til mange smerter i baller og baglår.
forsøger at gå nogle daglige ture, og svømme lidt det holder det på nogenlunde tåleligt smertenieaveu.

Men der kommer altså mange dage med ren sofa afslapning, og det man nødt til bare at acceptere og så prøv at find dig en stor god pude eller dyne at lægge mellem dine ben når du sover så du ikke tynger bækkenet til siden, det har virkelig hjulpet mig meget til bedre nattesøvn

Anmeld

3. juli 2013

mommy1991

grinny skriver:

Hvor træls allerede at skulle døje med det øv, øv, øv!!!

Anmeld

3. juli 2013

Frk. Himmelblå

grinny skriver:

Nej altså, din stakkel!! Det er bare ikke sådan en graviditet skal være. Øv..

Håber, det bliver bedre igen, når du har fået hvilet dig et stykke tid.

Anmeld

3. juli 2013

l.kjoeller

grinny skriver:

jeg fik det også så tidligt. føler med dig. du kan lave nogle bækkenbundsøvelser der hjælper lidt på smerterne og hindre følger.

Anmeld

3. juli 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Jeg har desværre intet arbejde og også derfor jeg kun blev sygemeldt på deltid i første omgang så vi kunne se hvordan det gik senere i graviditeten, men kunne så godt mærke at det blot blev værre fra dag til dag. Så lægen og jeg så ikke anden udvej end at fuldtidssygemelde.

Jeg har i forvejen skæv bækken samt en diskusprolaps fra da jeg var 19 som godt kunne være medvirkende til mange smerter i baller og baglår.
forsøger at gå nogle daglige ture, og svømme lidt det holder det på nogenlunde tåleligt smertenieaveu.

Men der kommer altså mange dage med ren sofa afslapning, og det man nødt til bare at acceptere og så prøv at find dig en stor god pude eller dyne at lægge mellem dine ben når du sover så du ikke tynger bækkenet til siden, det har virkelig hjulpet mig meget til bedre nattesøvn

Puha, du hr da også meget i "bagagen" så vil gerne tro at du har MANGE smerter  

Nu må vi se om det ender samme vej for mig, indtil videre er det bare at blive på sofaen de dage jeg har brug for det og ellers møder jeg op derude. Selvom det ikk er hårdt i sig selv er det faktisk hårdt at sidde på en stol 5-6 timer om dagen.

Men ja, må bare slappe af. Kæresten er heldigvis meget sød og hjælpsom så det er en god start  

Anmeld

3. juli 2013

grinny

emmagirl skriver:

Hvor træls allerede at skulle døje med det øv, øv, øv!!!

Ja er det godt nok, men kan da prøve at gøre alt for at det ikke bliver værre, men bestemmer man selvfølgelig ikke altid selv 

Anmeld

3. juli 2013

grinny

Frk. Himmelblå skriver:

Nej altså, din stakkel!! Det er bare ikke sådan en graviditet skal være. Øv..

Håber, det bliver bedre igen, når du har fået hvilet dig et stykke tid.

Ja det er rigtig øv  Håber at hvile kan gøre det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.