grinny skriver:
Puha, det var ikke mange uger fra begyndende til fuldtid 
Hvilket arbejde har/havde du? Hvis man må spørge 
Hun ville sygemelde mig fuldtid idag, men da jeg "bare" er på kontanthjælp og i sådan noget kursus noget lige nu så intet krævende, men hun sagde at hvis det bliver værre skal jeg sygemeldes lige meget hvad jeg laver
Jeg har desværre intet arbejde og også derfor jeg kun blev sygemeldt på deltid i første omgang så vi kunne se hvordan det gik senere i graviditeten, men kunne så godt mærke at det blot blev værre fra dag til dag. Så lægen og jeg så ikke anden udvej end at fuldtidssygemelde.
Jeg har i forvejen skæv bækken samt en diskusprolaps fra da jeg var 19 som godt kunne være medvirkende til mange smerter i baller og baglår.
forsøger at gå nogle daglige ture, og svømme lidt det holder det på nogenlunde tåleligt smertenieaveu.
Men der kommer altså mange dage med ren sofa afslapning, og det man nødt til bare at acceptere og så prøv at find dig en stor god pude eller dyne at lægge mellem dine ben når du sover så du ikke tynger bækkenet til siden, det har virkelig hjulpet mig meget til bedre nattesøvn
Anmeld