Tøj til vinterbaby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

LilleChelle

SKbaby skriver:

Hvor har i købt jeres? Budgettet er lidt stramt så kender du et sted hvor de fås billigt?

Køb den brugt Der kan du ofte få den for 100 kr. Eller mindre. 

- Udover det, så er en sleebee altså ganske fin. Vores dreng havde en, og han frøs ALDRIG, og han havde altså bare hals heldragt uden body eller andet på. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

SKbaby

Frk. Himmelblå skriver:

Vi har aldrig brugt natdragter til de nyfødte. Man skifter jo deres tøj, når det trænger, - der er som sådan ikke den store forskel på nat og dag, - det er jo ikke sådan, at de spæner rundt og leger om dagen, for så at blive puttet til natten 

Heldragter (uden fødder) har været gode her. Og langærmede bodyer uden ben, som baby kan bruge med bukser/strømpebukser til.

Hvis man så også har et par enkelte lunere bluser, så vil jeg mene, man er dækket nogenlunde ind 

Man skal huske på, at egentlige sæt tøj ofte bliver ubehagelige for en lille ven, der knapt kan røre på sig. - Så derfor er det bedst at vælge noget blødt uden en masse syninger og slutninger. Fx som en body md ben.. Noget natdragtagtigt til hele døgnet rundt, så at sige..

Jeg synes kun jeg kan finde natdragter med fødder i. Hvor kan man finde nogle uden?

Anmeld

4. juli 2013

LilleChelle

SKbaby skriver:

Jeg synes kun jeg kan finde natdragter med fødder i. Hvor kan man finde nogle uden?

Jeg synes personligt at dem med fødder var bedst. Fordi babys strømper falder af eller strammer om benene. 

Anmeld

4. juli 2013

SKbaby

LilleChelle skriver:

Jeg synes personligt at dem med fødder var bedst. Fordi babys strømper falder af eller strammer om benene. 

Ja det er også det jeg har tænkt hele tiden, så de dragter vi har er med fødder. I hvertfald de små størrelser.

Anmeld

4. juli 2013

L&V

SKbaby skriver:

Havde i så meget tøj i alle de små størrelser? altså 50, 56, 62?

2sæt 50, 10-15sæt i 56 og masser 62 det har passet fint.. Hvis i ska ha en pige har jeg masser af tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.