Fenja09 skriver:
Jeg tror det gik op manden herhjemme da han kom hjem fra udsendelse og hvad med til første (private) scanning, men han kunne først forholde sig rigtig til det da hun var blevet født.
Han var med til alle undersøgelser og besøg hos JM. Han deltog i alt hvad han kunne, men han var/er ikke typen der går og nusser og aer maven og "dikke-dikke". Lige indtil han havde hende i armene.
Han kiggede på hende og sagde " aldrig nogensinde i mit liv har jeg været SÅ forelsket". Der gik det virkelig op for ham.
Tror ikke at vi kvinder skal forvente at de bare "forstår" det. De føler slet ikke det vi føler mens vi er gravide og mærke heller ikke det vi gør når vi bærer barnet. Men det skal nok komme.
/Fenja 
Tror heller ikke min mand kommer til at gå og ae, kysse og nusse maven - den type virker han ikke til at være 
Men han deltager da også i alle de scanninger han kan, og sikkert også jordmoderbesøg, hvis tiden passer mht arbejdet 
Han får da heldigvis et smil på læben, når jeg får øjenkontakt med ham under scanningerne, som om at han godt kan se at der er en lille, men hjernen ikke rigtig registrerer det 
Anmeld