CroQuis skriver:
Vi er jo blevet gravide, efter at have været i fertilitetsbehandling 
Det tog os knap 2 år, fra vi selv startede til vi blev gravide 
Vi var til NF igår ( https://www.baby.dk/debat/220958pi1/januar-2014/update-paa-nf-scanning.aspx#GoToMessage 
, og det gik rigtig godt. Jeg havde faktisk en forventning om, at det ville gå lidt mere op for min mand, at vi skulle have en lille, efter scanningen, men nej
Han forstår det heller ikke selv, for han havde også troet at det ville gå op for ham ved scanningen 
Men hvornår gik det op for jeres mænd (1. gangsgravide) 
Ved 1. positive test, ts scanning, nf, kønsscannin, MD, 1. spark eller var det noget helt andet, så som da I var ude og købe barnevogn fx???? 
den dag jeg tog testen fik han lov at læse resultatet da jeg ikke selv havde nerver til det.. efter den gode nyhed sad vi bare, og pludselig siger han "jamen skat, er du så gravid?" jeg siger ja, hvor efter han så bare krammer mig og fortæller hvor glad han er,,
jeg fik så en masse smerter i uge 7 (har før mistet i uge 7) og vi kom til akut scanning på en søndag.. jeg kunne ikke se skærmen, men det kunne han og så kiggede ham på mig med tårer i øjnene og sagde "skat der er to

"
nu taler han til maven hver dag, og kysser den farvel om morgen når han tager på arbejde og han går i seng,,