Forskellige svar på teste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.669 visninger
25 svar
28 synes godt om
2. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej :-)

jeg har testet positiv med 3 forskellige teste. onsdag - fredag - søndag. 

Har så testet i dag, og de var begge negative, de er taget til middag.  er der andre der har prøvet det og ved hvad det skyldes.. Er helt fra den, og græde færdig. :-( 

så underligt, ikke at se de to streger som man havde set de andre gange. 

Har stadig alle symptomerne, som kvalme/sure opstød har sågar kastet op i dag, første gang. Klar væske ud af brysterne, Hvidt lotion agtig udflåd, ømme og strittende brystvorter samt hævede kirtler. Stik og jag i underlivet.  :-( 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Har så testet i dag, og de var begge negative, de er taget til middag.  er der andre der har prøvet det og ved hvad det skyldes.. Er helt fra den, og græde færdig. :-( 

Har stadig alle symptomerne, som kvalme/sure opstød har sågar kastet op i dag, første gang. Klar væske ud af brysterne, Hvidt lotion agtig udflåd, ømme og strittende brystvorter samt hævede kirtler. Stik og jag i underlivet.  :-( 

Lad os se dem.. 

Anmeld

2. juli 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Kan godt være at jeg ikke lige har så meget forstand på det med tests osv, men hvorfor tester du så mange gange?

Jeg mener bare, at jeg testede en gang om aftenen - den viste positiv, og så igen morgenen efter - også positiv. Derefter ringede jeg til lægen og fik en tid.

Jeg undre mig bare over alle de tests  for jeg ville personligt gå ud fra at jeg var gravid hvis jeg bare to gange har testet positiv.

/Fenja

Anmeld

2. juli 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Kan godt være at jeg ikke lige har så meget forstand på det med tests osv, men hvorfor tester du så mange gange?

Jeg mener bare, at jeg testede en gang om aftenen - den viste positiv, og så igen morgenen efter - også positiv. Derefter ringede jeg til lægen og fik en tid.

Jeg undre mig bare over alle de tests  for jeg ville personligt gå ud fra at jeg var gravid hvis jeg bare to gange har testet positiv.

/Fenja

Fordi det ikke rigtig var gået op for os tror jeg. Vi var super glade, og ville gerne se de to streger igen. vi havde jo regnet med at se de to streger igen. Så det var et hårdt slag i hovedet.  :-( 

Anmeld

2. juli 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Ring til lægen i morgen og spørg om du ikke kan få taget en blodprøve!

Anmeld

2. juli 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Ring til lægen i morgen og spørg om du ikke kan få taget en blodprøve!

Ja det os planen at jeg skal i blodbanken efter job. 

- vi har dog os lige haft talt med vagtlægen bare for høre hvad det skyldes. Han siger vi skal smide de negative teste ud, for det er den første der gælder, Den man skal gå ud fra. Nogle dage er værdierne højere end andre, samt tidspunkterne testene er taget på.

Anmeld

2. juli 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Fordi det ikke rigtig var gået op for os tror jeg. Vi var super glade, og ville gerne se de to streger igen. vi havde jo regnet med at se de to streger igen. Så det var et hårdt slag i hovedet.  :-( 

Ja, det kan jeg da godt forstå! Men i må da næsten gå ud fra den der er taget første gang og når i har testet 3 dage i træk alle med positiv udslag, så må den være god nok. En blodprøve ved lægen er nok en god idé, så skal i ikke gå med tvivlen.

Anmeld

2. juli 2013

Rockertand

Anonym skriver:

- vi har dog os lige haft talt med vagtlægen bare for høre hvad det skyldes. Han siger vi skal smide de negative teste ud, for det er den første der gælder, Den man skal gå ud fra. Nogle dage er værdierne højere end andre, samt tidspunkterne testene er taget på.

Synes du, at det er så akut, at du er nødt til at kontakte vagtlæge,??

Anmeld

2. juli 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Synes du, at det er så akut, at du er nødt til at kontakte vagtlæge,??

Nej det synes jeg ikke det var. Men man kan godt ringe med et spørgsmål, det var ikke fordi jeg ville han skulle kigge på mig. Eller foretage sig noget, det var såmænd en forespørgsel, og den svarede han glædeligt på. 

og helt ærligt hvis du ikke har noget pænt/ordenligt at sige så lad da vær med at kommentere på denne tråd. Du har jo tydeligvis ikke et særlig godt svar på spørgsmålet.

Anmeld

2. juli 2013

esioul

Anonym skriver:

Er ked af at sige det. Men det kan også være en BIO

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.