For 18 år siden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2013

Lene Unik

Idag for 18 år siden var jeg stadig uvidende om hvor tæt jeg var på at føde. Der var både en læge der sagde at jeg nok skulle forberede mig på at føde inden for den nærmeste fremtid, og vi havde en samtale med en sygeplejerske fra neonatalafdelingen, der fortalte og viste billeder af små bitte børn og fra afdelingen. Men ikke på noget tidspunkt var jeg klar over hvor tæt det var på. Ikke før der kom en sygeplejerske lige inde jeg skulle sove og gav mig en sovepille og beskeden om, at hvis ikke mit blodtryk var faldet næste morgen, så skulle jeg have kejsersnit. Tro mig, det var godt jeg fik en sovepille, ellers ville jeg ikke have lukket et øje.

Nu vil jeg gå i seng, og glæde mig til at fejre min store dejlige pige i morgen - tænk sig at hun bliver 18 år - vildt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

Lene Unik

Så er det i dag at Stine har fødselsdag.

For 18 år siden blev jeg vækket tidligt, jeg fik ringet til min mand at han hellere måtte komme, for mit blodtryk var stadig meget højt, så jeg skulle have kejsersnit.

Lige over middag kom Stine til verden 1490g og 40 cm - det lille pus. Hun klarede sig heldigvis rigtig godt - det var en hård tid lige efter, også fordi jeg fortsatte med at have det dårligt, men vi slap billigt og kom hjem allerede efter en måned.

Jeg glæder mig til at fejre Stine i dag og i morgen. Men kan mærke jeg lige skal venne mig til tanken om at have en datter der nu er voksen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.